ongelijke hoogte in mijn wietplanten

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Windsor
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2015
    • 161

    #16
    Re: ongelijke hoogte in mijn wietplanten

    ja dat bedoelde ik dus ook en stemma haar ochtendgymnastiek is een beetje kronkelen tussen de plantjes voor ze water te geven

    Comment

    • Janga85
      Expert Stoner
      MemberLucky Member
      • Jun 2014
      • 91

      #17
      Re: ongelijke hoogte in mijn wietplanten

      Bedankt dame . Haha goeie ochtend gymnastiek!! Hoe kweken jullie dsn stemma en windsor?

      Comment

      • Windsor
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Jul 2015
        • 161

        #18
        Re: ongelijke hoogte in mijn wietplanten

        tentje secret jardin 1.2 x 1.2 x 2m 400watt lamp en nu staan er 5 blueberry's in en 2 auto flowers en jij hebt ook een leuke set up en gewoon met zaad geen stekjes

        Comment

        • Janga85
          Expert Stoner
          MemberLucky Member
          • Jun 2014
          • 91

          #19
          Re: ongelijke hoogte in mijn wietplanten

          Heb ook een secret jardin!! Super tenten zijn dat!!! En wou hierna op cocos gekweken met voedings lijn canna of een andere, hebben jullie nog goeie tips? Welke voedings lijn enzo?

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Heb ook een secret jardin!! Super tenten zijn dat!!! En wou hierna op cocos gekweken met voedings lijn canna of een andere, hebben jullie nog goeie tips? Welke voedings lijn enzo?

          Comment

          • joremkrank
            Cronic Grower
            Lucky Member
            • Oct 2015
            • 3260

            #20
            Re: ongelijke hoogte in mijn wietplanten

            Blijf bij dezelfde voeding en op aarde,en met dezelfde zaadjes,alleen dan zal je een keer in de buurt van de gram per watt komen.spelen met het aantal planten en de duur van de voorgroei is wel goed,zo kom je er achter wat de beste setup is in je tent.
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

            Comment

            • Janga85
              Expert Stoner
              MemberLucky Member
              • Jun 2014
              • 91

              #21
              Re: ongelijke hoogte in mijn wietplanten

              Ja kweek al een paar jaar zo wil wat anders proberen!! Een kameraad van mij kweekt ook op cocos en die haalt er erg goeie van af!!

              Mooiste van cocos is je kan het vaker gebruiken en het is makkelijker met water geven wanneer ze wat nodig zijn!! En je kan gelijk beginnen met voeding!

              Comment

              • Windsor
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • Jul 2015
                • 161

                #22
                Re: ongelijke hoogte in mijn wietplanten

                als je echt eens iets anders wil kan je het altijd eens doen maar daar kan ik je niet veel over bijbrengen, ben nu nog bezig met het op aarde tegoei uit te vissen xd

                Comment

                • Timon
                  Zaadje
                  Nieuw Lid
                  • Dec 2015
                  • 3

                  #23
                  Re: ongelijke hoogte in mijn wietplanten

                  ik zou gewoon van de grootste een stuk af knippen, zijn ze weer even hoog en je hebt gelijk mooie stekken voor je volgende kweek. ;D

                  Comment

                  Bezig...