Makkelijk?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Growingweed93
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Feb 2016
    • 16

    #1

    Makkelijk?

    Korting op 420shop
    Welke soorten zijn geschikt voor noobs zoals ik?
    Ik heb bijna alle informatie die ik nodig heb alleen nog geschikt zaad
    Wil er graag zoveel mogelijk horen zodat ik daarna een lekkere keuze kan maken
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #2
    Re: Makkelijk?

    Zijn geen soorten voor noobs. Alleen kan je beter kortbloeiers (indica's) nemen omdat je daarmee het verst geraakt met de voedingsstoffen in de aarde zelf. Dat in combinatie met 18 liter potten.

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: Makkelijk?

      Alstublieft, 7241 soortjes om uit te kiezen.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • joremkrank
        Cronic Grower
        Lucky Member
        • Oct 2015
        • 3260

        #4
        Re: Makkelijk?

        power plant of te wel pp is bijna onverwoestbaar,en een beetje goed verzorgt geeft ze een grote oogst.
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment

        • beowulf
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 6495

          #5
          Re: Makkelijk?

          Ah. power plant. De cara pils onder de wiet

          Comment

          • joremkrank
            Cronic Grower
            Lucky Member
            • Oct 2015
            • 3260

            #6
            Re: Makkelijk?

            Mits goed gedroogt blijft ie lekkertip laats je mooiste 10% een weekje langer staan,heb je echt een bankhanger te pakken
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

            Comment

            • Eerstekamerlid
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2013
              • 5066

              #7
              Re: Makkelijk?

              Easy bud lijkt me t makkelijkst..
              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

              Comment

              • Growingweed93
                Junior Stoner
                Nieuw Lid
                • Feb 2016
                • 16

                #8
                Re: Makkelijk?

                Bedankt allemaal voor jullie antwoord

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Oorspronkelijk geplaatst door I love it
                Easy bud lijkt me t makkelijkst..
                Als je haar op de juiste manier behandelt, zal ze je belonen met 45 g/plant of zelfs meer dan dat
                moet dit niet 450G zijn ipv 45?

                Comment

                • Hypnotized
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Dec 2014
                  • 926

                  #9
                  Re: Makkelijk?

                  Nee en 45g is ook al erg veel..

                  Comment

                  • Growingweed93
                    Junior Stoner
                    Nieuw Lid
                    • Feb 2016
                    • 16

                    #10
                    Re: Makkelijk?

                    Nog meer suggesties?

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #11
                      Re: Makkelijk?

                      Is 7241 soortjes niet genoeg om uit te kiezen ?

                      Het is gewoon een simpel plantje, noobs als jij (jouw woorden) verknoeien het meestal door er teveel aan te willen doen.
                      Elke soort groeit in ons land. Dus je keuze is reuze.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • Growingweed93
                        Junior Stoner
                        Nieuw Lid
                        • Feb 2016
                        • 16

                        #12
                        Re: Makkelijk?

                        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                        Is 7241 soortjes niet genoeg om uit te kiezen ?

                        Het is gewoon een simpel plantje, noobs als jij (jouw woorden) verknoeien het meestal door er teveel aan te willen doen.
                        Elke soort groeit in ons land. Dus je keuze is reuze.
                        Ok
                        Heb al meerdere noob proof soorten gevonden

                        Comment

                        • joremkrank
                          Cronic Grower
                          Lucky Member
                          • Oct 2015
                          • 3260

                          #13
                          Re: Makkelijk?

                          dat weet je pas achteraf,je heb natuurlijk altijd noob boven noob
                          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                          Comment

                          • QnQ
                            Godlike Grower
                            Lucky Member
                            • Sep 2010
                            • 26093

                            #14
                            Re: Makkelijk?

                            We hebben toch al heel wat ÜberNoobs gezien hier.

                            't Is niet zo moeilijk, het enige moeilijke is dat er zoveel keus is.
                            Dingen waar je op moet letten zijn vooral zo kort mogelijke bloeitijd.
                            Wetende dat een zaadverkoper dat nooit helemaal reëel voorspelt, zijn soortjes die 9 weken of meer bloei nodig hebben al bijna niet te doen buiten.
                            Dus, korte bloeitijd, liefst 7 of 8 weken.
                            Dan zoek je nog iets wat vroeg bloeit, in deze regio is het rond 25 september pas 12/12 buiten, dus de normale planten gaan zo rond die tijd in bloei. (en dan komen daar nog die 7-8-9 weken bloeitijd bij dus)
                            Je zoekt planten die al wat vroeger beginnen.
                            Hoe vind je die ?
                            Lees de kweekverslagen van voorgaande jaren.
                            Daar vind je alles over de bloei, en of ze ziekte(rot)bestendig zijn en alles wat je kunt tegenkomen.
                            Sommige merken, (zoals RQS bijvoorbeeld) kun je beter vermijden, die hebben niet zo'n beste reputatie.
                            Als je eenmaal zover bent weet je al zoveel, dan val je al bijna niet meer onder de noobs.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            • member16666
                              Banned
                              • Jul 2011
                              • 780

                              #15
                              Re: Makkelijk?

                              In al de jaren dat ik buitenkweek heb ik maar enkele rassen gezien, die rekening hielden met het 12/12 principe en dan dus pas, wanneer de herfst begint, aan de bloei beginnen.
                              De meeste soorten beginnen in augustus aan hun bloei, de ene in het begin en de andere op het eind en een vroegbloeier durft al in de eerste en zeker de tweede week van juli haar pistels laten te zien, dat zijn de septemberisten, geen grote leveranciers (ons of twee)in het algemeen maar wel vroeg, waar de meeste zo hard op geilen omdat ze anders moeten janken omdat het weer te slecht is en de planten zouden wegrotten en ze voortijdig moeten oogsten, wat je erg vaak ziet.
                              Heb en wil alleen maar werken met regulier zaad, dan heb ik tenminste kans om sensimillia te roken, want als je onder de microscoop gaat kijken naar een fembudje, zul je de microzaadjes zien : knetteren jullie maar lekker door!

                              Ga je op safe spelen en ontkiem je te laat, dan mag je uitgaan dat de plant pas actief in de bloei schiet, wanneer de herfst begint!!!

                              Als een plant de tijd krijgt zich te ontwikkelen, dan leert ze vanzelf dat de dagen korten en zal dus sneller in de bloei schieten maar dan komen we weer bij het aandeel dat je dan reuzegrote planten hebt, als je er niets aan doet en dat kan dan ook weer niet.
                              't Is en blijft een dilemma voor velen.


                              Mijn advies zou zijn : wat reguliere zaad met indica-aandeel zodat je niet al te grote/hoge planten krijgt combineren met een paar afjes en niet te laat beginnen
                              Wil of kun je maar twee of drie planten zetten : knetterzaad kopen en hopen op geen herma.

                              Veel lees- en zoekplezier verder toegewenst

                              Comment

                              Bezig...