Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goede kweektent

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Goede kweektent

Korting op 420shop
    Is deze kweektent geschikt om wietjes mee te kweken?;

Of is deze beter?
    Amazing Value Hydroponics Supplies, Grow Kits, HPS light kits, Bulbs, Pots, Plant supports, IWS systems, Wide range on nutrients Canna, bioBizz, PLagron, Vitalink & much More. the best brands LUMii, Omega, Swiftair, Nutriculter, IONIC, Powerplant, Gavita. Visit us now online for hte best prices

Kan de bijgeleverde lamp bij de Mammoth optimaal presterende planten opleveren?
    Ik wil graag een complete kweektent kopen
    Zou daarom graag meerdere meningen horen
    Last edited by Growingweed93; 18 February 2016, 10:21.

Re: Goede kweektent

Grappig, de ene doet 600W in een 90x90x180 tent, en de andere een 400W in een 100x100x200 tent.
    't Is allebei een beetje bij elkaar geraapt en niet optimaal.
    Lees eens een beetje rond wat de kwekers hier gebruiken, en zoek wat dingen op enzo, zodat je zelf weet welke lamp op welk oppervlak hoort, welke afzuiging daarbij hoort en welk filter daar dan weer bij hoort.
    Blind op advies van een ander iets kopen is leuk, maar wat dan ?
    Dan wordt je volgende topic "welke aarde" ? En het volgende "welk soortje", en het volgende "wanneer voeding", en het volgende "raar blad" en het volgende "kan ik al oogsten".

Aah, het zal m'n ochtendhumeur zijn denk ik, maar je ziet dat we deze vragenroute heel vaak tegen komen.
    Het kan geen kwaad om een beetje geduld te hebben en te kijken wat je echt nodig hebt.
    Vaak als je zelf iets samenstelt, en dan de shop opbelt of ze nog een speciaal prijsje hebben of dat ze er wat gratis voeding bij willen doen, dan lukt dat gewoon, en dan heb je ook je voordeel.
    De kunst is om alles wat je zoekt bij 1 shop te vinden , maar zelfs als er iets niet op de site staat kunnen ze daar wel aankomen voor je.

Mgoed, als je persé een compleet setje wil kopen zou ik nog even verder zoeken.

Hoe ben ik een awesome jointjedraaien.nl beginner

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Re: Goede kweektent

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
      Grappig, de ene doet 600W in een 90x90x180 tent, en de andere een 400W in een 100x100x200 tent.
      't Is allebei een beetje bij elkaar geraapt en niet optimaal.
      Lees eens een beetje rond wat de kwekers hier gebruiken, en zoek wat dingen op enzo, zodat je zelf weet welke lamp op welk oppervlak hoort, welke afzuiging daarbij hoort en welk filter daar dan weer bij hoort.
      Blind op advies van een ander iets kopen is leuk, maar wat dan ?
      Dan wordt je volgende topic "welke aarde" ? En het volgende "welk soortje", en het volgende "wanneer voeding", en het volgende "raar blad" en het volgende "kan ik al oogsten".

Aah, het zal m'n ochtendhumeur zijn denk ik, maar je ziet dat we deze vragenroute heel vaak tegen komen.
      Het kan geen kwaad om een beetje geduld te hebben en te kijken wat je echt nodig hebt.
      Vaak als je zelf iets samenstelt, en dan de shop opbelt of ze nog een speciaal prijsje hebben of dat ze er wat gratis voeding bij willen doen, dan lukt dat gewoon, en dan heb je ook je voordeel.
      De kunst is om alles wat je zoekt bij 1 shop te vinden , maar zelfs als er iets niet op de site staat kunnen ze daar wel aankomen voor je.

Mgoed, als je persé een compleet setje wil kopen zou ik nog even verder zoeken.

Hoe ben ik een awesome jointjedraaien.nl beginner

Bedankt voor je uitgebreide antwoord
      Ik vond deze:

Is die goed?

Welke aarde: beginnen met universele potgrond 1-2 weken , batmix op 2-3 weken
      Welk soortje: Powerplant/PP,Orange Bud of Easy Bud
      Wanneer voeding: 2-3 weken
      Raar blad: stikstof,fosfor of calcium te kort, slechte Ph waarde,te weinig water,overvoeding...

Naspoelen met ijswater voor meer THC

Stel mij gerust vragen om mijn kennis op de proef te stellen
      Last edited by Growingweed93; 18 February 2016, 21:10.

Comment

Bezig...
      X