warmteprobleem

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • iceke
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Feb 2016
    • 19

    #1

    warmteprobleem

    Korting op 420shop
    heb een probleem met warmte. men bladeren worden geel en krijgen bruine puntjes.
    ik heb een inlaat die al aan een open raam ligt en onder men pothoogte uitkomt en een koolstoffilter vanboven in de nok. en meet aan men hoofdtop 31°.
    heb een grote fan staan tussen men lamp (600w) en men planten maar is nog steeds veel te warm. en de afstand van lamp tot plant is 50cm.
    eerste kweek trouwens.
    aub help mij
  • k1
    Wicked Grower
    MemberLucky Member
    • May 2011
    • 3660

    #2
    Re: warmteprobleem

    bruine puntjes is van teveel voeding

    te warm , wat is omgevings temp rond je tent ???
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

    Comment

    • iceke
      Junior Stoner
      Nieuw Lid
      • Feb 2016
      • 19

      #3
      Re: warmteprobleem

      ik werk met taps. en wrm kleuren men bladeren geel? ik denk rond de 25° rond de tent. maar ben al bezig met beter te verluchten.
      alvast bedankt makker

      Comment

      • k1
        Wicked Grower
        MemberLucky Member
        • May 2011
        • 3660

        #4
        Re: warmteprobleem

        op tabs kan het ook dat ze hun puntjes verbranden zolang het maar ni te erg word

        en ivm die gele kleur , een pic zegt meer dan 1000 woorden !!
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

        Comment

        • iceke
          Junior Stoner
          Nieuw Lid
          • Feb 2016
          • 19

          #5
          Re: warmteprobleem

          ja het begint over heel de plant te komen. lichtjes gele kleur. ik zal straks een foto posten.
          thx makker

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          en die bruine puntjes lijken meer op brandpuntjes. net of ze verbrand zijn

          Comment

          • iceke
            Junior Stoner
            Nieuw Lid
            • Feb 2016
            • 19

            #6
            Re: warmteprobleem

            tis gefixt ik draai nu rond de 27.5° xd

            Comment

            • joremkrank
              Cronic Grower
              Lucky Member
              • Oct 2015
              • 3260

              #7
              Re: warmteprobleem

              doe toch maar een foto
              verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

              Comment

              • Ins
                Senior Stoner
                Member
                • Nov 2011
                • 31

                #8
                Re: warmteprobleem

                als je nog eens hitte problemen hebt.. een cooltube word veel aangeraden. ik heb er zelf ook een na een hele lange tijd problemen te hebben.. in de zomer kan je daarmee nog gewoon door ook. Nu is het nog koud buiten.. stel je de temp. voor als je inlaat warmer word in de lente/zomer.. dat word ellende (uit eigen ervaring)

                los van dat, hoort een 600watt niet op 60cm te hangen?

                Comment

                • iceke
                  Junior Stoner
                  Nieuw Lid
                  • Feb 2016
                  • 19

                  #9
                  Re: warmteprobleem

                  na veel opzoekwerk heb ik niet echt een duidelijk antw.
                  sommige zeggen 50cm en anere zeggen 60cm.
                  ik ga gewoon mijn partner in crime volgen xd en hij komt trouwens vrijdag kijken dus. toch bedankt mannen xd

                  Comment

                  Bezig...