Evsa vraagje ( Wiet Rokertje )

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • WietRokertje
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Dec 2015
    • 13

    #1

    Evsa vraagje ( Wiet Rokertje )

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    Ik heb al de spullen gehaald om te kweken

    Maar ik wil 10 plantjes hebben maar ik wil 2 lampen gebruiken maar ik heb een schakelkast met 2 lampen en 1 evsa? Dus 1 geeft licht zeg maar

    Moet ik nog een EVSA kopen of een kabel bij de gamma ofzo?


    Dank u wel

    Thanks !
  • Stemma
    Exquisite Grower
    420 Member
    • Mar 2014
    • 7415

    #2
    Re: Evsa vraagje ( Wiet Rokertje )

    Denk dat je er nog een evsa bij moet halen.

    Maar 10 plantjes onder 1 lamp kunnen wel. Wat is je kweekoppervlak en wattage van de huidige lamp/EVSA ?
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment

    • WietRokertje
      Plantje
      Nieuw Lid
      • Dec 2015
      • 13

      #3
      Re: Evsa vraagje ( Wiet Rokertje )

      Lengte 3 meter breed 4 meter

      wattage lamp 250 watt

      Dus ik moet nog een halen"?

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #4
        Re: Evsa vraagje ( Wiet Rokertje )

        Ligt er al stroom op die zolder dan? 1 vsa, 1 lamp. Zo moeilijk is het niet.

        Comment

        • Old Dagga
          Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2016
          • 670

          #5
          Re: Evsa vraagje ( Wiet Rokertje )

          3x4 meter?

          Als je dat helemaal wilt verlichten zult je toch minimaal een stuk of 20
          van zulke lampen nodig hebben denk ik, liefst nog meer!

          Comment

          • Stemma
            Exquisite Grower
            420 Member
            • Mar 2014
            • 7415

            #6
            Re: Evsa vraagje ( Wiet Rokertje )

            Gewoon het dak eraf
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment

            • joremkrank
              Cronic Grower
              Lucky Member
              • Oct 2015
              • 3260

              #7
              Re: Evsa vraagje ( Wiet Rokertje )

              koop een kabel bij de gamma<een grijze>
              verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

              Comment

              Bezig...