Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HPS - Spaarlamp - led

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Verlichting: HPS - Spaarlamp - led

    Korting op 420shop

    #2
    Re: HPS - Spaarlamp - led

    Dus jij haalt je eerste ronde 1 op 1 op 2 vierkante meter? Dan doe je dat gewoon toch nog een keer over? Al zou je de eerste zijn die daar in geslaagd is. Beetje vreemde vraag dan ook.

    Comment


      #3
      Re: HPS - Spaarlamp - led

      Wauw 1200 gram met 1200 watt in een eerste kweek!
      Gewoon nog een keer hetzelfde doen, en weer drie jaar profiteren!
      Niks experimenteren, beetje aanpassen en verbeteren misschien!

      Comment


        #4
        Re: HPS - Spaarlamp - led

        als je een op een draaid moet je natuurlijk alles gaan veranderen,stel dat je weer zo,n grote voorraad heb600 watt is iets van 38 pleuro in de maand
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #5
          Re: HPS - Spaarlamp - led

          volgens mij is 80gram op een plant niet zo heel erg bijzonder?
          1200watt en 1200gram uit 15 planten die wellicht tot 160gram zouden kunnen opbrengen per plant is het dus juist slecht. Zijn het 15 kleine autoflowers die normaal 15-20gram opbrengen dan is het een wonder.

          Met de juiste voorgroei en de juiste omstandigheden is het niet uitzonderlijk 80gram per plant.

          Comment


            #6
            Re: HPS - Spaarlamp - led

            bigmarkt hou het lekker bij blowen,
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

            Comment


              #7
              Re: HPS - Spaarlamp - led

              Oorspronkelijk geplaatst door BigMart View Post
              volgens mij is 80gram op een plant niet zo heel erg bijzonder?
              1200watt en 1200gram uit 15 planten die wellicht tot 160gram zouden kunnen opbrengen per plant is het dus juist slecht. Zijn het 15 kleine autoflowers die normaal 15-20gram opbrengen dan is het een wonder.

              Met de juiste voorgroei en de juiste omstandigheden is het niet uitzonderlijk 80gram per plant.
              Aan sommige van uw reacties te zien heb jij toch wel een grote fantasie. Ik draaide onlangs voor het eerst 1 op 1, op 1,20 x 1,20. En dat was 50 gram gemiddeld van 10 planten. Hoe je dan naar 80 moet gaan op een kleiner oppervlak, en volgens jou nog veel meer, dat is mij een compleet raadsel. Als je 160 gram haalt van 1 plant dan vult die de volledige vierkante meter.

              Om toch maar een antwoord te geven op de vraag. Die 300 watt plug and play grow spaarlampen zijn de grootste rommel ooit. Wietefras heeft daarmee gewerkt, die gingen snel stuk en zijn niet geschikt om onder te bloeien.

              Comment


                #8
                Re: HPS - Spaarlamp - led

                @Beowulf.
                Dank, dit is nu juist het antwoord wat ik zocht... Heb ze tweedehands gekocht maar ze zaten ook nog in de doos, ongebruikt. Zal mij dus aan geen proeven wagen en bij HPS blijven.
                Zo te horen waren mijn resultaten niet slecht... ik was alleszins tevreden...

                Comment


                  #9
                  Re: HPS - Spaarlamp - led

                  Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                  Aan sommige van uw reacties te zien heb jij toch wel een grote fantasie. Ik draaide onlangs voor het eerst 1 op 1, op 1,20 x 1,20. En dat was 50 gram gemiddeld van 10 planten. Hoe je dan naar 80 moet gaan op een kleiner oppervlak, en volgens jou nog veel meer, dat is mij een compleet raadsel. Als je 160 gram haalt van 1 plant dan vult die de volledige vierkante meter.
                  .
                  Misschien zou je je eens moeten gaan inlezen in verschillende soorten en eigenschappen als het je een raadsel is en verder niet zo bijdehand doen als dingen je een raadsel zijn.

                  Comment


                    #10
                    Re: HPS - Spaarlamp - led

                    sterk verhaal, en hoezo is beo bijdehand bigmart ? en haha denk dat beo wel genoeg ervaring heeft en niet echt meer hoeft te lezen ...

                    grappig ook dat iemand die 2 maanden op het forum is de les spelt voor iemand die hier al 8jaar zit ...

                    Comment


                      #11
                      Re: HPS - Spaarlamp - led

                      Netjes hoor 1- 1 draaien voor de eerste keer

                      maar waarom verranderen mijn ervaring leert : iets wat het goed doet moet je niet gaan verbouwen.Krijg je spijt van
                      Last edited by Nonsense; 7 March 2016, 06:47. Reden: Nog niet wakker aangepast

                      Comment


                        #12
                        Re: HPS - Spaarlamp - led

                        hoezo ik? ik zit nog lang niet op 1 op 1 haha hoe kom je erbij dat ik dat gedraaid heb?

                        en ja this de eerste keer dat ik zoiets lees dat iemand zijn 1ste kweek 1 op 1 gehaald heeft ...

                        Comment


                          #13
                          Re: HPS - Spaarlamp - led

                          Comment


                            #14
                            Re: HPS - Spaarlamp - led

                            Oorspronkelijk geplaatst door BigMart View Post
                            Misschien zou je je eens moeten gaan inlezen in verschillende soorten en eigenschappen als het je een raadsel is en verder niet zo bijdehand doen als dingen je een raadsel zijn.
                            Misschien zou je zo geen onzin kunnen posten? 1 op 1 is al uitzonderlijk, volgens u zou het gemakkelijk het dubbel kunnen zijn? Want 80 gram per plant is niet uitzonderlijk? Wel, dan zijn we hier met zen allen heel slecht bezig op het forum. Trouwens ooit al een plant gezien waar je 160 gram van oogst? Binnen? Ik wel. Stond in 90 liter en zo zet je der max 4 op 120x120. En deze kast was 100 op 100.

                            Comment


                              #15
                              Re: HPS - Spaarlamp - led

                              in 90l potten kun je zelfs tot 250 gram komen, als je genoeg licht hebt en
                              blani deed 850 in een iets grotere kuip onder 2*600 dus gewicht per plant zegt niets , de leefomgeving bepaald dat wel, hoeveelheid licht en oppervlakte zijn daarin doorslaggevend

                              net resultaat en goed haalbaar met 2(x)*600 blijkt uit veel online verslagen

                              welke periode had je toen gedraaid, ook lente of later ?

                              hetzelfde doen en dan nog iets beter zou ik zeggen
                              greetz

                              Comment

                              Bezig...
                              X