Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

start bloei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    start bloei

    Korting op 420shop
    hallo, nog eens een typisch beginnersvraagje denk ik. op mijn zaadjes staat bloeitijd 8/9 weken. moet men deze weken tellen van de dag dat je naar 12 uur overgaat of van de dag dat je de eerste tekenen van bloei ziet? want dit is een 7 dagen verschil bij mij, en het zou handig zijn voor te weten wanneer ik zeker naar de spoelfase moet overgaan

    dank, derweibe

    #2
    Re: start bloei

    Vanaf de tekenen van bloei. Tel er nog 2/3 weken bij op meestal omdat de verpakking van t minimale uitgaat.

    Comment


      #3
      Re: start bloei

      Zoals Hypnotized reeds zei vanaf de tekenen van bloei begint men te tellen.

      Die 8/9 weken moet je met een korel zout nemen. Op seedfinder.eu kan je jouw strain eens opzoeken en daar vind je onder "User-Generated Strain-Profile" de data over je strain van mensen die deze reeds uitgeprobeerd of gekweekt hebben. Ik heb nu enkele dames Special Queen #1 staan van RQS. RQS geeft aan dat deze een bloeiperiode hebben van 7-8 weken maar op seedfinder.eu geeft men 11 weken aan.
      https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41859-Beginnend-LED-kweker-Kweekverslag

      Comment


        #4
        Re: start bloei

        dank voor de info, ook de link naar seedfinder is erg handig!

        Comment

        Bezig...
        X