Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #181
    Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

    Oorspronkelijk geplaatst door kanon
    Even tussendoor en een reactie -> alle leds komen uit china hoor
    Das vreemd, want Cree heeft naast China ook productie sites in Amerika en Italie. Waarbij er geen verschil in kwaliteit is onderling. Er is nog altijd een groot veschil tussen iets wat daar geassembleerd wordt, of hun eigen cheap ass versies a la mars hydro. Wat volgens hun de beste led op de markt is. Hmmm nee.

    Comment

    • kanon
      Expert Grower
      420 MemberLucky Member
      • Sep 2015
      • 1387

      #182
      Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

      zou heel goed kunnen maar denk je dat die zelf componenten maken of onderdelen -> nope China
      sigpic
      LED there be light

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #183
        Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

        Zowel hun research en development team als productie zitten in Durham, us waar ze hun eigen componenten maken. Zoek het op ipv te gokken.

        Comment

        • kanon
          Expert Grower
          420 MemberLucky Member
          • Sep 2015
          • 1387

          #184
          Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

          Sorry Beo ben echt klaar met je nu ! je kan je zelf beter beterweetwolf noemen.

          last thing i wanna say in iemand anders ze topic die je zwaar aan het verneuken bent!

          have a good one
          sigpic
          LED there be light

          Comment

          • beowulf
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Nov 2008
            • 6495

            #185
            Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

            Als onzin corrigeren voor u gelijkstaat aan verneuken, dan ja graag.

            Comment

            • kanon
              Expert Grower
              420 MemberLucky Member
              • Sep 2015
              • 1387

              #186
              Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

              goed weekend DAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
              Last edited by kanon; 26 August 2016, 16:13.
              sigpic
              LED there be light

              Comment

              • Old Dagga
                Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2016
                • 670

                #187
                Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

                Inderdaad, we dwalen af!

                Ik heb helemaal geen verstand van electra, laat staan van
                zelfbouw led en ook niet van hydro cultuur, kweken op
                kokos of weet ik veel wat nog meer!

                Dus daarom ben ik maar wat blij met de plug en play apparatuur,
                Als ik dan met een weinig warmte ontwikkelende lamp en die volgens
                de fabrikant maar 320 watt stroom verbruikt een paar oogsten kan draaien
                op een voor beginners makkelijke potvulling, genaamd aarde,
                die voor zowat elke kweker voor eigen gebruik toch voor een hele tijd
                genoeg moet zijn, wat wil een mens nog meer!

                Waarom moet je dan 3 Ć  4 oogsten per jaar doen met 600 watt hps
                of nog meer, met meer risico als dit!

                Dan heb je anderhalve of twee kilo toppen en dan?
                weggeven, verkopen, opsparen tot je 10kilo hebt of wat?

                Je kweekt naar behoefte dacht ik, als en als ik maar had durven
                dromen dat mijn eerste ronde met het partijtje wat ik gekregen had
                voor ruim meer dan een jaar voldoende zou zijn, zou ik
                voorlopig niet eens met de tweede ronde gestart zijn, beetje overhaast
                gehandeld misschien maar met een reden, de warmt van de zomer
                ontwijken!

                Groet en fijn weekend iedereen!

                O.D.

                Comment

                • Wietefras
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2013
                  • 4374

                  #188
                  Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

                  Mooie oogst Old Dagga. Die LV metertjes heb ik ook altijd in de potten. Weet niet of het wat helpt, maar ik vind het ook altijd wel geinig om te zien



                  @Discussie over "Chinezen maken alles", De "blue die" (dat is de onderliggende schijf met blauwe leds die de basis vormt van de witte COBs) van Cree komt uit Durham in de VS. Dat laten ze zeker niet door Chinezen maken, want dan wordt het ontwerp gejat en dan maken die het na. De Chinezen mogen alleen assembleren.

                  Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                  Comment

                  • beowulf
                    Exquisite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2008
                    • 6495

                    #189
                    Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

                    @ OD daar ging het mij ff niet om, maar soit.

                    Comment

                    • Old Dagga
                      Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2016
                      • 670

                      #190
                      Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

                      Thanks wietefras!

                      Metertjes had ik bij jou gezien, goedkoop en makkelijk
                      13 dollar nog wat voor 10 stuks, heb er helaas maar 5
                      nodig maar ben ermee tevreden!

                      Alleen nog benieuwd naar de hoeveelheid en sterkte
                      van de olie straks!

                      Roken van het spul is al getest, schijnt behoorlijk heftig
                      te zijn en de tester werd er erg vrolijk van, schijnbaar!

                      Volg je nog steeds en vind het knap wat je allemaal
                      kunt en doet!

                      Voor mij is/was het meer een noodzakelijk kwaad omdat
                      CBD olie niet werkte, en deze olie wel!

                      Maar bovenal, het is en blijft een zeer leuke hobby!

                      Groet en succes O.D.

                      Comment

                      • kanon
                        Expert Grower
                        420 MemberLucky Member
                        • Sep 2015
                        • 1387

                        #191
                        Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

                        Zo te lezen heeft je zoon die hele grote hoofdtop ontvangen!

                        Let wel op heh O.d ze kunnen nu nog nooit full cured zijn en sterven nog van het chlorofyl

                        Het uithardingsproces zorgt voor twee dingen. Allereerst hebben bacteriƫn tijd om de resterende chlorofyl af te breken. Zoals in bovenstaande al noemde, bevat chlorofyl magnesium, die kan leiden tot een vervelende smaak. Door bacteriƫn tijd te geven de resten af te breken, wordt de uiteindelijke smaak en ervaring drastisch verbeterd.

                        Ik heb met me Lemon skunk 3 maanden curen gedaan pas daarna heb ik er wat van geprobeert.
                        EN JA heerlijke zachte knock out wiet.
                        voor ik op vakantie ging wat aan me zwager gegeven 10 gr want krijg het anders toch niet op, dat is een 4x per dag joint roker en vroeg hem toen ik terug was en ?
                        Die zei ja echt een van de betere wietjes die ik gerookt heb (totaal niet scherp en heerlijke geur) erna kwam die met het verhaal wil ook zelf kweken !

                        hahahahaha

                        Ik begreep trouwens dat curen het beste gaat in chloorvrije papieren zakken ipv potten, maar ik vind personelijk potten wat makkelijker en wat meer stealth omdat ik vaak familie en collega's op viste krijg.

                        laat me trouwens even weten als je nog een keer wat gaat doen ! dan ga ik je verslag zeker weer volgen.
                        sigpic
                        LED there be light

                        Comment

                        • ikhebeennaam
                          T.H.C. Master
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Jul 2016
                          • 512

                          #192
                          Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

                          Ik begreep juist dat na enkele dagen in die zakken de wiet alsnog verder gaat in glazen potten.

                          Die zakken vervangen de potten niet maar juist de stap ervoor. Het drogen tot je takje knak zegt

                          Comment

                          • kanon
                            Expert Grower
                            420 MemberLucky Member
                            • Sep 2015
                            • 1387

                            #193
                            Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

                            Oorspronkelijk geplaatst door ikhebeennaam
                            Ik begreep juist dat na enkele dagen in die zakken de wiet alsnog verder gaat in glazen potten.

                            Die zakken vervangen de potten niet maar juist de stap ervoor. Het drogen tot je takje knak zegt

                            Klopt paar dagen in zakken en erna in potten
                            sigpic
                            LED there be light

                            Comment

                            • Old Dagga
                              Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jan 2016
                              • 670

                              #194
                              Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

                              Doe ik zeker kanon!

                              Ik blijf ook hier wel komen en volgen,
                              al zal het wellicht gemiddeld geen 1,5 uur per dag meer zijn!

                              Houd de potten nauwlettend in de gaten,
                              enige wat ik enigszins verwarrend vind is het percentage
                              L.V. in de potten, ideaal varieert zo wat ik lees ergens tussen
                              de 50 en 65%, dus ik houd even 56-58 aan!
                              Temperatuur zorgt voor dat verschil!!

                              Groet en lekker F1 kijken zometeen!

                              O.D.

                              Comment

                              • kanon
                                Expert Grower
                                420 MemberLucky Member
                                • Sep 2015
                                • 1387

                                #195
                                Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

                                Ja zat ook al klaar met een biertje en kaasplankje! en ff lekker racen kijken (zin in)

                                Ik heb gisteren nacht Fight night ufc ook de weer zitten kijken ben dus heel tam nu en heel brak ! 2 UUR OPGESTAAN


                                @TEMPS JA DAS ZWAAR KUT NU ! zeker omdat ik drogen moet tussen de 18 en 22C , maar als je dat op ze beloop laat word het met zon op het puntdak gewoon meer als 30c hier.

                                Ook met de buien die hier vanmorgen vielen de LV gewoon ook weer te hoog ! dus MR AIRCO weer in de tijdschakelaar gedaan.

                                geniet van de F1 en groeten van mij en me miss kanon aan je vrouw!
                                sigpic
                                LED there be light

                                Comment

                                Bezig...