Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De beste aarde om in te kweken?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    De beste aarde om in te kweken?

    Korting op 420shop
    Ik ga al kort iets zeggen, ik ga geen voeding geven (vloeibare voeding)


    Ik snap dat voeding balengrijk is maar daar ga ik dit jaar nog niet mee beginnen , ik heb vorig jaar een og kush plant gehad op het balkon met gewone potgrond uit de colruyt (belgische supermarkt) en de plant groeide perfect en bloeide perfect de opbrengst was 65g DROOG en lekkere wiet zonder ooit iets van voeding te geven , altijd gewoon water

    waar ik naar op zoek ben is gewoon een kant en klare grondmix waar meer voedingsstoffen inzitten dan de gewone potgrond van de colruyt .

    ik geef geen voeding hou daar rekening mee , welke grondmix van plagron raden jullie aan ?

    en een vraag waar ik graag een duidelijk antwoord op zou willen - kan je lightmix mixen met een pot plagron bio supermix met als resultaat dat het meer en voor langer voeding bevat dan gewone potgrond?


    hopelijk wordt er snel en duidelijk geantwoord , ik kan nu eenmaal geen voeding geven het is wat het is.
    nog een fijn kweekseizon medekwekers

    #2
    Re: De beste aarde om in te kweken?

    Hoeveel topics wil je hierover openen ?

    Je hebt je antwoorden al lang gehad. Vraag daar , waar iets niet duidelijk is ipv. een nieuw topic te starten......
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #3
      Re: De beste aarde om in te kweken?

      De welkoop heeft potgrond met 6 maanden voeding.
      Ze hebben universele potgrond en volgens mij heet die andere kwekers potgrond, die moet je hebben.. maar t staat wel op de verpakking.

      Comment

      Bezig...
      X