Netten hangen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • david906
    Senior Stoner
    Member
    • May 2011
    • 31

    #1

    Netten hangen

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Voorheen heb ik altijd met bamboe stokken gewerkt en deze ronde wil ik netten hangen.

    in welke week kan ik deze het beste neerhangen en op welke hoogte.
    In deze setup wordt er op 18l potten gekweekt
  • witpen
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Feb 2014
    • 1354

    #2
    Re: Netten hangen

    Wat bedoel je met netten neerhangen, scrog, ondersteunen of.....

    Comment

    • david906
      Senior Stoner
      Member
      • May 2011
      • 31

      #3
      Re: Netten hangen

      Ondersteunen

      Comment

      • Old Dagga
        Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2016
        • 670

        #4
        Re: Netten hangen

        Binnen of buiten?

        Comment

        • kanon
          Expert Grower
          420 MemberLucky Member
          • Sep 2015
          • 1387

          #5
          Re: Netten hangen

          Hij is niet echt duidelijk heh?
          sigpic
          LED there be light

          Comment

          • david906
            Senior Stoner
            Member
            • May 2011
            • 31

            #6
            Re: Netten hangen

            Binnen sorry

            Comment

            • Old Dagga
              Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2016
              • 670

              #7
              Re: Netten hangen

              Er staat hier op het forum zoveel over te lezen en ik zou je aanraden
              om dat te doen, want er is geen eensluidend antwoord voor!

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: Netten hangen

                Als ze groot genoeg zijn. Een weekje na omschakeling naar 12/12 als je hobbykweker bent.
                Met een grote ruimte, als broodkweker die na een week z'n stekken op 12/12 zet gooi je pas halverwege de bloei het net erover.

                Als je lang genoeg voorgroeit en het licht op de juiste hoogte houdt heb je helemaal geen stokken of netten nodig.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...