fan met thermostaat

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • baldie
    Advanced Stoner
    Member
    • Jan 2013
    • 58

    #1

    Klimaat: fan met thermostaat

    Korting op 420shop
    Probleem is mijn fan controller met thermostaat.....

    Ik zet mijn thermostaat op 22C en fan op +/- 50% capaciteit.
    De bedoeling is als de temperatuur onder de 22C daalt dat mijn afzuiging verminderd i.p.v. vermeerderd.
    Bij mij is het net omgekeerd .

    Iemand een idee wat ik verkeerd doe?

    thnx
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: fan met thermostaat

    uh, lees de gebruiksaanwijzing ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • baldie
      Advanced Stoner
      Member
      • Jan 2013
      • 58

      #3
      Re: fan met thermostaat

      Ik heb die niet meer liggen .

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: fan met thermostaat

        Ah, ja dat kan.
        En welke heb je precies ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • baldie
          Advanced Stoner
          Member
          • Jan 2013
          • 58

          #5
          Re: fan met thermostaat

          Heb deze aangekocht :

          fanline-fancontroller-thermostaat-fct-1500-1500w.jpg

          Thnx voor je reactie QnQ.

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: fan met thermostaat

            Je stelt de afzuiging in op bijvoorbeeld 50%
            Dan stel je de temp. in op 28 graden.

            Zolang het geen 28 graden is, blijft de fan op 50% draaien.
            Als de temp. hoger dan 28 graden wordt, gaat-ie op 100% draaien.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • Old Dagga
              Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2016
              • 670

              #7
              Re: fan met thermostaat

              Als hij goed is aangesloten, ook de temp voeler zal hij
              harder gaan draaien als de temp. boven de ingestelde max
              temperatuur komt, nooit andersom!

              Dus als het te koud blijft moet je of je max omhoog zetten van 22 naar 25 of zo,
              of je continu afzuigen naar minder dan 50%

              Andersom heeft ook geen enkele zin, alleen in een koelkast!

              Comment

              • baldie
                Advanced Stoner
                Member
                • Jan 2013
                • 58

                #8
                Re: fan met thermostaat

                Ok QnQ en peter 1950.
                K heb het voor elkaar gekregen, thnx voor jullie hulp. 👍👊

                Verstuurd vanaf mijn SM-G3815 met Tapatalk

                Comment

                Bezig...