kweekkas

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • plantje76
    Advanced Stoner
    Member
    • Apr 2016
    • 72

    #1

    Overige: kweekkas

    Korting op 420shop
    Hoi ik ben plantje76. Ik ben nieuw hier en ben 2 weken geleden begonnen met 3 plantjes autoflowers. Ik wil ze buiten gaan kweken. Ik heb maar een kleine tuin dus heb ik deze kas bedacht om plaats te besparen en ze zoveel mogelijk zonlicht te geven want ik heb alleen de morgenzon en middagzon tot 6 uur. En wil ze ook beschermen tegen de weersomstandigheden.
    Geen idee of het gaat werken, dus als iemand ideeën en of tips heeft hoor ik het graag
    IMAG0204.jpg
    Attached Files
    Last edited by plantje76; 4 April 2016, 20:39.
  • Old Dagga
    Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2016
    • 670

    #2
    Re: kweekkas

    Leuk kastje

    Ben benieuwd of het genoeg zonlicht doorlaat voor de plantjes,
    of ga je met deur open/dicht werken of telkens als het weer toelaat
    de dames buiten zetten?

    Comment

    • plantje76
      Advanced Stoner
      Member
      • Apr 2016
      • 72

      #3
      Re: kweekkas

      Dank je

      Ik ben inderdaad ook benieuwd, maar het is de bedoeling ja dat de deur zoveel mogelijk open staat en als ze wat groter zijn gewoon buiten staan als het droog is. Het vooral tegen vocht. Dacht ik zo

      Comment

      • Old Dagga
        Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2016
        • 670

        #4
        Re: kweekkas

        Maar, zeker als de planten groter worden en in grotere potten, komt er ook een
        hoop vocht vrij, ben je dan niet bang dat je zonder ventilatie of afzuiging en
        moet vanwege de regen of kou de deur een nacht of dag dichtlaten
        juist een vochtprobleem creëert, of wil je nog een en ander inbouwen?
        Zou wel kunnen natuurlijk, een kleine fan erin!

        Comment

        • plantje76
          Advanced Stoner
          Member
          • Apr 2016
          • 72

          #5
          Re: kweekkas

          Jawel daar ben ik wel een beetje bang voor. Er zitten daarom ook 6 ramen in die open kunnen. En ik zit er aan te denken om bovenin nog een paar grote gaten te maken met een schuif aan de achterkant. Een ventilator had ik nog niet aan gedacht, maar die heb ook nog wel een kleine liggen. Dank je voor de tip

          Comment

          • plantje76
            Advanced Stoner
            Member
            • Apr 2016
            • 72

            #6
            Re: kweekkas

            Hoi, even een update.
            Ik ben dus 22 maart begonnen met mijn eerste autoflowers. Ik wist niet van hun bestaan tot die dag. Ze zeiden in de winkel dat ik die maar eens moest proberen. Zo gezegd zo gedaan. Na wat gelezen te hebben, ben ik erachter gekomen dat nog een beetje vroeg was/is. Nu ben ik een maand verder.en ik vind het nog niet zo slecht gaan, maar misschien denkt iemand anders er anders over. Ik heb een kas maar als ik eerlijk moet zijn is de deur meer open dan dicht geweest door het mooie weer, en in de avond naar binnen achter het raam waar de ochtend zon op staat en de volgende tegen de middag weer naar buiten. Ik zal even een paar foto's uploaden
            IMAG0242.jpg
            IMAG0241.jpg
            deze zijn van 23 april
            IMAG0219.jpg
            Deze 15 april
            IMAG0205.jpg
            Deze 4 april
            IMAG0191.jpg
            Deze 28 maart
            Last edited by plantje76; 23 April 2016, 16:21.

            Comment

            • plantje76
              Advanced Stoner
              Member
              • Apr 2016
              • 72

              #7
              Re: kweekkas

              IMAG0265.jpg
              28 april

              De bloei is begonnen

              Comment

              • plantje76
                Advanced Stoner
                Member
                • Apr 2016
                • 72

                #8
                Re: kweekkas

                IMAG0291.jpg
                IMAG0292.jpg
                IMAG0287.jpg
                3 mei en ze zijn 34 cm

                Comment

                • Hypnotized
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Dec 2014
                  • 926

                  #9
                  Re: kweekkas

                  Dat is nog geen bloei, hooguit voorbloei maar ik kan t niet zien van die afstand.

                  Comment

                  • plantje76
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • Apr 2016
                    • 72

                    #10
                    Re: kweekkas

                    Je moet er ook met neus bovenop zitten, haha. Ik verwacht er ook niet veel van aangezien dat ik er een beetje vroeg mee was. Het zijn niet mijn eerste planten, toen ik vroeger bij mijn ouders woonden heb ik een aantal jaren planten gehad, 20 jaar geleden ruim. Toen altijd in de volle grond. Was nu eigenlijk ook de bedoeling, maar toen hoorde ik van autoflower

                    Comment

                    • BigMart
                      Elite Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2016
                      • 139

                      #11
                      Re: kweekkas

                      Leuke kas zo. Plantjes gaan al lekker zo te zien, hopen dat ze nog ff een flinke groei krijgen.

                      Comment

                      • plantje76
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • Apr 2016
                        • 72

                        #12
                        Re: kweekkas

                        Hoop ik ook. Hoe meer hoe beter

                        Comment

                        • plantje76
                          Advanced Stoner
                          Member
                          • Apr 2016
                          • 72

                          #13
                          Re: kweekkas

                          Gezellig met zijn vijven
                          IMAG0309.jpgIMAG0311.jpg

                          Comment

                          • THEBIRD
                            Big Bongmaster
                            MemberLucky Member
                            • Apr 2016
                            • 396

                            #14
                            Re: kweekkas

                            Gaat lekker zo in het zonnetje
                            Groene vingers

                            Comment

                            • plantje76
                              Advanced Stoner
                              Member
                              • Apr 2016
                              • 72

                              #15
                              Re: kweekkas

                              IMAG0313.jpg
                              42 cm

                              Comment

                              Bezig...