Re: kweekkas
Ja man. Jamming gr Jb
kweekkas
Collapse
X
-
-
-
Re: kweekkas
Gisteren een geknakte tak gevonden in mijn NL komt waarschijnlijk door de jonge meesjes die zijn uitgevlogen
IMAG0361.jpg
De boosdoener waarschijnlijk
Gisteravond de tak meteen gespalkt toen ik het zag met een satestokje.
IMAG0366.jpg
IMAG0367.jpg
Zo te zien heeft ze niks geleden verder.Comment
-
-
-
Comment
-
-
-
-
Re: kweekkas
IMAG0478.jpg
IMAG0476.jpg
IMAG0473.jpg
We zitten nu in de 10de week. Nu zit een beetje met wanneer te oogsten. Ik heb begrepen dat dat bij autoflowers een beetje anders is dan bij reguliere. Ik heb gelezen dat de bladeren geel zullen worden en dan te stoppen met voeding en beginnen met spoelen en dat ze nog zo'n 3 weken door gaan. Aangezien dat we in de 10de week zitten en de planten nog donker groen zijn zullen ze minimaal 13 weken worden. Of moet ik nu gewoon stoppen met de voeding? Of simpelweg geduldComment
-
-
Re: kweekkas
Ze zijn nog niet echt in afbloei zo te zien en staan er wel prima bij ik zou zelf de voeding nu weer halveren of helemaal weglaten en nog 3 weken geduld hebben.Comment




Comment