Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower voor de 1ste keer kweken (hulp hard nodig!!)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektip: Autoflower voor de 1ste keer kweken (hulp hard nodig!!)

    Korting op 420shop
    Beste medekwekers

    Laatst heb ik via greenlabel de autoflowerzaden 'Automatic mega Bud' gekocht.

    Ben van plan dit voorjaar voor de eerste keer mijn eigen (buiten)plantjes te gaan kweken.
    Ik heb op internet al vanalles opgezocht, maar dit bracht mij alleen maar tot meer onduidelijkheid.
    Zou iemand zo aardig willen zijn om mij even goed te informeren hoe ik deze plant het beste kan kweken?

    Alvast bedankt!

    #2
    Re: Autoflower voor de 1ste keer kweken (hulp hard nodig!!)

    Als je een grote plant wilt,
    Een groot gat graven op een zonnige plaats, goede potgrond erin, zaadje erin en op tijd water en eventueel voeding geven!
    Voor de rest hopen op mooi zonnig weer!

    Als je geen grote plant wilt, een pot met onderin gaten van zo 10-25 liter
    en de rest hetzelfde verhaal, alleen dan kun je de pot bij slecht weer verzetten en zo de plant beschermen!

    Weet zeker dat als je een minuut echt zoekt hier of op google dat je legio verhalen
    foto's , filmpjes en verslagen vind van en over buitenplanten die goed en minder goed
    zijn afgelopen en de reden waarom!

    Comment


      #3
      Re: Autoflower voor de 1ste keer kweken (hulp hard nodig!!)

      Ten eerste bedankt voor je reactie!

      heb nog op internet rondgesnuffeld maar deze dingen kon ik niet vinden:
      welke potgrond kun je het beste gebruiken (bijv van de boerenbond?)
      en hoeveel ml/L water per dag moet je de plant geven (ga hem in een pot zetten)

      denk dat ik met deze informatie dan wel klaar ben om zelf te gaan kweken!

      Comment


        #4
        Re: Autoflower voor de 1ste keer kweken (hulp hard nodig!!)

        Als je deze twee dingen in het eerste de beste verslag niet bent tegengekomen
        dan vraag ik me af welke je gelezen hebt!

        Bijna allemaal schrijven ze welke grond ze gebruiken en waarom, en hoewel
        de boerenbond overal voorkomt zie ik die weinig langskomen!

        Maar een goede grond kan voorbemest zijn, staat op de zak en anders moet
        je wellicht bijvoegen!

        Water geven buiten kan toch niemand iets zinnigs van zeggen, bij iedere plant,
        bij elk weer en elke dag weer anders, je begint met weinig, maar een volwassen
        plant van twee meter hoog moet misschien wel 10 liter per dag hebben, ligt aan het weer,
        de grond en is de plant nog in de groei of al in de bloei of bijna oogstrijp, heb je een kuil gegraven
        van een kubieke meter of een cementkuip van 60 liter of een pot van 15 liter
        Een goed inzicht is door vaak te voelen of te wegen zodat je weet hoeveel gewicht
        er per dag verdwijnt!

        Bij mijn binnenplantjes van ruim twee weken verdwijnt zo ongeveer 200 gram per dag
        uit de 18 liter potten, maar dat zal meer door verdamping dan door de plant zijn!

        Bij mijn vorige kweek AF in 11 liter potten verbruikten de planten in de hoogtij dagen
        tot zowat een liter per dag per plant en de laatste dagen nog 200-300 pppd
        Last edited by Old Dagga; 8 April 2016, 15:06.

        Comment


          #5
          Re: Autoflower voor de 1ste keer kweken (hulp hard nodig!!)

          Hier kun je aardig voorruit!

          117 pagina's met vragen en antwoorden over buitenkweek:

          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...tenwiet-kweken

          Comment

          Bezig...
          X