Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

er ging iets fout tijdens het ontkiemen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    er ging iets fout tijdens het ontkiemen

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal
    Ik ben nieuw in het kweken. Ik heb laatst een zaad ontkiemt en in de grond gestopt onder een lamp. Maar omdat ik ongeduldig ben heb de plant boven gehaald en gezien dat er al een mini blad was en een mini wortel. Ongeveer 5mm grootte. Achteraf heb ik die terug gestopt in de grond. De zaad was er al afgevallen. Is deze toestand gezond of niet.

    #2
    Re: er ging iets fout tijdens het ontkiemen

    Wat denk je zelf?

    Maar denk je dat je wel genoeg geduld hebt om je plantje misschien wel
    3 maanden dagelijks te verzorgen en te wachten tot er eventueel geoogst kan worden?

    Comment


      #3
      Re: er ging iets fout tijdens het ontkiemen

      Als je dit soort fratsen al bij het kiemen uithaald, Dan heb je nog een lange weg te gaan . Kruisje slaan en hopen dat je de boel niet beschadigt hebt. Ik neem aan dat je haar of hem terug in de grond hebt gestopt ??? Met de blaadjes boven de grond ??? Zaadje toevallig uit een zakje wiet??? Suc6. Gr JB
      Keep em green

      Comment


        #4
        Re: er ging iets fout tijdens het ontkiemen

        Ik gok dat als je nu al geen tussen de 3 a 5 dagen geduld kan hebben dat kweken niet echt jouw nieuwe hobby gaat worden.

        uitleg: je gaat werken met de natuur (aarde , vocht , iets wat leeft en licht)

        dat kan je zo dicht mogelijk proberen te benaderen maar kan je niet forceren

        dus of je hebt geduld en doet het zo goed mogelijk als je kan , of anders niet doen

        GEDULD IS EEN SCHONE ZAAK ZEI ME OMA ALTIJD
        sigpic
        LED there be light

        Comment

        Bezig...
        X