mijn eerste stekjes. wat vinden jullie

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Hypnotized
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2014
    • 926

    #16
    Re: mijn eerste stekjes. wat vinden jullie

    Wat een onzin, die pokon universele potgrond is exact t zelfde als al die potgronden.

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #17
      Re: mijn eerste stekjes. wat vinden jullie

      Yep, Pokon grond kan best.
      Hier bij de Welkoop hebben ze moestuingrond, dat werkt ook prima.
      Als je zo'n zak voelt dan weet je eigenlijk al of het goed is.
      Is de zak mega-zwaar, op elkaar geplakte kluiten, laat maar liggen dan.
      Voelt de zak soepel, vrij licht zit alles er lekker los in -maar niet te los- dan lijkt het al een stuk geschikter.

      Als je persé iets van Plagron zoekt, kijk ff op hun shop-locator
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • westport
        Wicked Grower
        420 MemberLucky Member
        • Aug 2008
        • 3847

        #18
        Re: mijn eerste stekjes. wat vinden jullie

        Oorspronkelijk geplaatst door menymus
        Pokon aarde kan leiden tot hoofdpijn enz als je het rookt. Dat heb ik teminste gehoord. Dit kan zelfs een over bemesting zijn heb ik begrepen.
        Onzin, tenzij je de potgrond oprookt.
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

        Comment

        • menymus
          Plantje
          Nieuw Lid
          • Apr 2016
          • 13

          #19
          Re: mijn eerste stekjes. wat vinden jullie

          Ik heb ze ondertussen geplaats onder TL verlichting Warm white, cool white dus zullen dadelijk wel gaan groeien. Wat denken jullie? 20160430_170225.jpg

          Comment

          Bezig...