Raam kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • danieltokaya
    Senior Stoner
    Member
    • Apr 2016
    • 27

    #1

    Raam kweek

    Korting op 420shop
    Ik ben gestart met 2 plantjes voor het raam (zuidkant) nou staan ze van midden maart maar heb het vermoeden dat ze veel te langzaam gaan grote is van midden maart kleine eind maart wat kan ik doen of wat is het beste

    Verstuurd vanaf mijn GT95 met Tapatalk
  • Greyvol
    Amazing Grower
    420 MemberLucky Member
    • Dec 2014
    • 4721

    #2
    Re: Raam kweek

    Ik zou de centre speaker iets hoger hangen..

    Plantjes zien er goed uit! Achter glas gaat het altijd was langzamer, hoeveel weken oud zijn ze?
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment

    • danieltokaya
      Senior Stoner
      Member
      • Apr 2016
      • 27

      #3
      Re: Raam kweek

      Centre speaker??

      De grote bijna een maand 30 dagen anderen 23 dagen

      Verstuurd vanaf mijn GT95 met Tapatalk

      Comment

      • THEBIRD
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Apr 2016
        • 396

        #4
        Re: Raam kweek

        Hahahaha ja die speaker kan helpen

        Ik vind dat ze het goed doen
        Groene vingers

        Comment

        • Greyvol
          Amazing Grower
          420 MemberLucky Member
          • Dec 2014
          • 4721

          #5
          Re: Raam kweek

          Dat is dat witte dingetje onder dat grote witte ding met gat waar geluid uit hoort te komen, onder de tv. in het midden liefst op oorhoogte. Plantje hebben ook oren en nu horen ze goed balans links en rechts, die staan perfect maar voor het midden kanaal...

          Klein stukje omhoog en klaar, kweet het op de tv meubel is niet mooi. Dus op de plaats van de tuner is het beste de centre te plaatsen. maar dan doet mijn afstandsbediening het niet goed..

          Maar hoeveel weken waren ze nu?
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

          Comment

          • danieltokaya
            Senior Stoner
            Member
            • Apr 2016
            • 27

            #6
            Re: Raam kweek

            Toppie alleen nu afvragen wanneer hij in de groei gaat haha

            Verstuurd vanaf mijn GT95 met Tapatalk

            Comment

            • danieltokaya
              Senior Stoner
              Member
              • Apr 2016
              • 27

              #7
              Re: Raam kweek

              Oorspronkelijk geplaatst door Greyvol
              Dat is dat witte dingetje onder dat grote witte ding met gat waar geluid uit hoort te komen, onder de tv. in het midden liefst op oorhoogte. Plantje hebben ook oren en nu horen ze goed balans links en rechts, die staan perfect maar voor het midden kanaal...

              Klein stukje omhoog en klaar, kweet het op de tv meubel is niet mooi. Dus op de plaats van de tuner is het beste de centre te plaatsen. maar dan doet mijn afstandsbediening het niet goed..

              Maar hoeveel weken waren ze nu?
              De grote 4 weken incl ontkiem fase en kleine 3 weken incl ontkiem fase

              Verstuurd vanaf mijn GT95 met Tapatalk

              Comment

              • Greyvol
                Amazing Grower
                420 MemberLucky Member
                • Dec 2014
                • 4721

                #8
                Re: Raam kweek

                Een zij hoop ik voor je
                2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                2016 - Greyvol's buitenkweek
                2017 - Santa Maria van Space Cees

                Comment

                • danieltokaya
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Apr 2016
                  • 27

                  #9
                  Re: Raam kweek

                  Oorspronkelijk geplaatst door Greyvol
                  Een zij hoop ik voor je
                  Beide een zei haha

                  Verstuurd vanaf mijn GT95 met Tapatalk

                  Comment

                  • Greyvol
                    Amazing Grower
                    420 MemberLucky Member
                    • Dec 2014
                    • 4721

                    #10
                    Re: Raam kweek

                    Ghehehe wat voor soortje is het?

                    Zit zelf ook rond die tijd, vier weken geleden begonnen maar dan wel onder TL. Zit toch best wel wat verschil in. Zeker dubbelglas ook?
                    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                    2016 - Greyvol's buitenkweek
                    2017 - Santa Maria van Space Cees

                    Comment

                    • danieltokaya
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Apr 2016
                      • 27

                      #11
                      Re: Raam kweek

                      Cheese

                      Verstuurd vanaf mijn GT95 met Tapatalk

                      Comment

                      • QnQ
                        Godlike Grower
                        Lucky Member
                        • Sep 2010
                        • 26093

                        #12
                        Re: Raam kweek

                        Daar komen de bassen uit toch ?
                        * staart naar z'n 5.1 speakers..
                        De centers zijn kleiner.
                        Bassen zijn veel beter op de vloer

                        Plantjes ?
                        Meer grond, meer licht, minder water = groeiende plantjes.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        • danieltokaya
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Apr 2016
                          • 27

                          #13
                          Re: Raam kweek

                          Oorspronkelijk geplaatst door Greyvol
                          Ghehehe wat voor soortje is het?

                          Zit zelf ook rond die tijd, vier weken geleden begonnen maar dan wel onder TL. Zit toch best wel wat verschil in. Zeker dubbelglas ook?
                          Nice nice heb je misschien nog wat tips of gaat het gewoon goed zo savonds gaat de grote meestal wat hangen

                          Verstuurd vanaf mijn GT95 met Tapatalk

                          Comment

                          • Greyvol
                            Amazing Grower
                            420 MemberLucky Member
                            • Dec 2014
                            • 4721

                            #14
                            Re: Raam kweek

                            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                            Daar komen de bassen uit toch ?
                            * staart naar z'n 5.1 speakers..
                            De centers zijn kleiner.
                            Bassen zijn veel beter op de vloer

                            Plantjes ?
                            Meer grond, meer licht, minder water = groeiende plantjes.


                            En dat is een hele goeie tip, gehehe
                            Oude kweek verslagen lezen van hetzelfde soortje, wat was dat nu ook alweer?
                            Soortje wat ik een tijdje heb gehad Santa Maria dat ook de bladeren omlaag als de lampen uit gingen maar dat doen lang niet alle geloof ik.
                            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                            2016 - Greyvol's buitenkweek
                            2017 - Santa Maria van Space Cees

                            Comment

                            • danieltokaya
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Apr 2016
                              • 27

                              #15
                              Re: Raam kweek

                              Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                              Daar komen de bassen uit toch ?
                              * staart naar z'n 5.1 speakers..
                              De centers zijn kleiner.
                              Bassen zijn veel beter op de vloer

                              Plantjes ?
                              Meer grond, meer licht, minder water = groeiende plantjes.
                              Nog meer grond als ik naar anderen kijk zitten ze in een kleiner bakje dan dat ik ze heb en met mewr licht bedoel je dus 2 a 3 spaarlampen van 5 watt 35

                              Verstuurd vanaf mijn GT95 met Tapatalk

                              Comment

                              Bezig...