Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zal ik zeker doen. Maar ik betwijfel of het aan mij ligt aangezien de andere 4 planten prima groeien, maar het zou kunnen ik ben tenslotte nog maar een beginner met AF IMAG0374.jpg
Dat blad ziet er al wat beter uit. de witte stipjes baren wel zorgen. Zou me niks verbazen als er onder het blad iets zit te zuigen aan het floeem sap.
Vragen mag altijd en advies is altijd welkom, toch
Voor voeding gebruik ik plagron, alga grow en bloom. Met de bloom sta ik op het punt te beginnen aangezien ze nu 2 weekjes in bloei zijn en de groei er wel uit is denk ik. Bij mijn eerste kweek IMAG0356.jpg
Ik zie geen enkel stikstof tekort. ZO te zien was die atamie grond meer dan genoeg voor de groei. Zelf zou ik ze nu ook wat bloeivoeding geven. Je planten zien er niet verkeerd uit, mooie basis.
vandaag nieuwe zaden gehaald black devil en white widow AF. de black devil ga ik vandaag ontkiemen ter vervanging van de critical 1463375699808.jpg
misschien de de white widow ook aangezien de eerste al een heel eind zijn, maar daar denk ik nog even over na
ik ga weer op de eerste manier ontkiemen. dat kleine ding in die grote pot is niet echt iets voor mij. ik ga toch maar voor een paar keer overpotten. is bij de eerste ook goed gegaan. ik begin op glaswol. die had ik nog over van de eerste. IMAG0393.jpg
als iemand nog suggesties heeft hoor ik ze graag
Plantje in glaswol heeft het niet gehaald. Ik was even vergeten bij het ontkiemen, door de verbouwing. Stond een dag in de brandende zon helaas, maar er zitten alweer nieuwe in het potje die het prima doen.
Ik heb ook even een vraagje, een plant een een beetje teveel regenwater opgevangen. De pot is vrij zwaar en ik wil voeding geven. Hoe los ik dit op? Aangezien het weer hier in het zuiden erg vochtig was zat verdampen er niet bij. En het plantje is nog nie zo groot dat ze kan opdrinken. IMAG0505.jpg
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Ik ben al bezig met de bovenste laag waar nog geen wortels zitten lost te houden en regelmatig omwoellen in de hoop dat zo toch nog een beetje vocht ontrekken uit de onderlaag.
Plantje in glaswol heeft het niet gehaald. Ik was even vergeten bij het ontkiemen, door de verbouwing. Stond een dag in de brandende zon helaas, maar er zitten alweer nieuwe in het potje die het prima doen.
Ik heb ook even een vraagje, een plant een een beetje teveel regenwater opgevangen. De pot is vrij zwaar en ik wil voeding geven. Hoe los ik dit op? Aangezien het weer hier in het zuiden erg vochtig was zat verdampen er niet bij. En het plantje is nog nie zo groot dat ze kan opdrinken.
[ATTACH=CONFIG]296126[/ATTACH]
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Ik ben al bezig met de bovenste laag waar nog geen wortels zitten lost te houden en regelmatig omwoellen in de hoop dat zo toch nog een beetje vocht ontrekken uit de onderlaag.
een dagje of mischien wel 2 het water geven even overslaan.
Comment