Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tweede kweek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: tweede kweek

Je staat op de foto via t raam..

Comment

Ik zie geen foto meer
      Groene vingers

Comment

Als je nu eens wat droger kweekt gaat alles een pak beter.

Comment

Zal ik zeker doen. Maar ik betwijfel of het aan mij ligt aangezien de andere 4 planten prima groeien, maar het zou kunnen ik ben tenslotte nog maar een beginner met AF
          IMAG0374.jpg

Comment

Dat blad ziet er al wat beter uit. de witte stipjes baren wel zorgen. Zou me niks verbazen als er onder het blad iets zit te zuigen aan het floeem sap.

Comment

Nee hoor, is gewoon wat stof of zo
              Nieuwe foto, plantje even afgestoft
              IMAG0378.jpg

Comment

Ah kijk de wonderbaarlijke genezing. In wat voor grond staat je plant? Het ziet op de foto heel korrelig uit.

Comment

Janeco-light-mix bij de growshop gehaald

Comment

Ah das de light mix van atami.Op zich geen verkeerde keuze daar deze maar licht is voorbemest. Op foto zag het erg korrelig uit vandaar de vraag.

Comment

Vragen mag altijd en advies is altijd welkom, toch
                      Voor voeding gebruik ik plagron, alga grow en bloom. Met de bloom sta ik op het punt te beginnen aangezien ze nu 2 weekjes in bloei zijn en de groei er wel uit is denk ik. Bij mijn eerste kweek
                      IMAG0356.jpg

Comment

Ik zie geen enkel stikstof tekort. ZO te zien was die atamie grond meer dan genoeg voor de groei. Zelf zou ik ze nu ook wat bloeivoeding geven. Je planten zien er niet verkeerd uit, mooie basis.

Comment

Dank je

Comment

vandaag nieuwe zaden gehaald black devil en white widow AF. de black devil ga ik vandaag ontkiemen ter vervanging van de critical
                            1463375699808.jpg

misschien de de white widow ook aangezien de eerste al een heel eind zijn, maar daar denk ik nog even over na
                            ik ga weer op de eerste manier ontkiemen. dat kleine ding in die grote pot is niet echt iets voor mij. ik ga toch maar voor een paar keer overpotten. is bij de eerste ook goed gegaan. ik begin op glaswol. die had ik nog over van de eerste.
                            IMAG0393.jpg
                            als iemand nog suggesties heeft hoor ik ze graag

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ze zit er inIMAG0396.jpg

Comment

Plantje in glaswol heeft het niet gehaald. Ik was even vergeten bij het ontkiemen, door de verbouwing. Stond een dag in de brandende zon helaas, maar er zitten alweer nieuwe in het potje die het prima doen.

Ik heb ook even een vraagje, een plant een een beetje teveel regenwater opgevangen. De pot is vrij zwaar en ik wil voeding geven. Hoe los ik dit op? Aangezien het weer hier in het zuiden erg vochtig was zat verdampen er niet bij. En het plantje is nog nie zo groot dat ze kan opdrinken.
                              IMAG0505.jpg

Ik ben al bezig met de bovenste laag waar nog geen wortels zitten lost te houden en regelmatig omwoellen in de hoop dat zo toch nog een beetje vocht ontrekken uit de onderlaag.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door plantje76 View Post
                                Plantje in glaswol heeft het niet gehaald. Ik was even vergeten bij het ontkiemen, door de verbouwing. Stond een dag in de brandende zon helaas, maar er zitten alweer nieuwe in het potje die het prima doen.

Ik heb ook even een vraagje, een plant een een beetje teveel regenwater opgevangen. De pot is vrij zwaar en ik wil voeding geven. Hoe los ik dit op? Aangezien het weer hier in het zuiden erg vochtig was zat verdampen er niet bij. En het plantje is nog nie zo groot dat ze kan opdrinken.
                                [ATTACH=CONFIG]296126[/ATTACH]

Ik ben al bezig met de bovenste laag waar nog geen wortels zitten lost te houden en regelmatig omwoellen in de hoop dat zo toch nog een beetje vocht ontrekken uit de onderlaag.

een dagje of mischien wel 2 het water geven even overslaan.

AF's moet je niet verzuipen
                                sigpic
                                LED there be light

Comment

Bezig...
                                X