tweede kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • plantje76
    Advanced Stoner
    Member
    • Apr 2016
    • 72

    #31
    Re: tweede kweek

    Dat weet ik, en ik ben bang dat het met 2 dagen geen water ook niet goed gaat komen ik denk eerder een week. Dat betekent een week geen voeding en ik was nog maar net begonnen met voeding. Er zit dus niet veel voeding in de grond.

    Comment

    • kanon
      Expert Grower
      420 MemberLucky Member
      • Sep 2015
      • 1387

      #32
      Re: tweede kweek

      Je aarde droogt sneller dan je denkt , vooral als er zon op staat
      sigpic
      LED there be light

      Comment

      • plantje76
        Advanced Stoner
        Member
        • Apr 2016
        • 72

        #33
        Re: tweede kweek

        Laten we hopen op het beste weer dan zit vandaag wel goed denk ik. in ieder geval bedankt

        Comment

        • kanon
          Expert Grower
          420 MemberLucky Member
          • Sep 2015
          • 1387

          #34
          Re: tweede kweek

          gewoon lekker in de zon ermee en even 1 a 2 dagen niks met water doen
          sigpic
          LED there be light

          Comment

          • plantje76
            Advanced Stoner
            Member
            • Apr 2016
            • 72

            #35
            Re: tweede kweek

            IMAG0506.jpg

            Comment

            • plantje76
              Advanced Stoner
              Member
              • Apr 2016
              • 72

              #36
              Re: tweede kweek

              Een weekje verder en ze heeft haar grote zus ingehaald
              IMAG0565.jpg
              IMAG0564.jpg
              Amnesia

              Comment

              • kanon
                Expert Grower
                420 MemberLucky Member
                • Sep 2015
                • 1387

                #37
                Re: tweede kweek

                je ziet met een beetje kennis en liefde komt het gewoon altijd goed.

                Ze staan er netjes bij man

                GOED BEZIG
                sigpic
                LED there be light

                Comment

                • plantje76
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Apr 2016
                  • 72

                  #38
                  Re: tweede kweek

                  Dank je ik ben zelf ook zeker niet ontevreden. Leuke hobby

                  Comment

                  • kanon
                    Expert Grower
                    420 MemberLucky Member
                    • Sep 2015
                    • 1387

                    #39
                    Re: tweede kweek

                    Zeker weten leuke hobby en iets wat je elke dag kan doen en plezier van hebt.
                    sigpic
                    LED there be light

                    Comment

                    • plantje76
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • Apr 2016
                      • 72

                      #40
                      Re: tweede kweek

                      Heel veel plezier, en zeker als ik dadelijk niet meer naar de shop hoef.

                      Comment

                      • kanon
                        Expert Grower
                        420 MemberLucky Member
                        • Sep 2015
                        • 1387

                        #41
                        Re: tweede kweek

                        Ja en das echt heel raar maar je eigen kweek smaakt zoveel meer lekker als shop wiet.

                        Zal wel in me hoofd zitten omdat het eigen iets is wat je echt met liefde heb gedaan maar het werkt wel.

                        coffee shop zooi is echt rommel laatste jaren en dat was voor mij de reden om zelf aan de slag te gaan
                        sigpic
                        LED there be light

                        Comment

                        • plantje76
                          Advanced Stoner
                          Member
                          • Apr 2016
                          • 72

                          #42
                          Re: tweede kweek

                          Is zo, eigen teelt smaakt beter, tenminste als je er een beetje liefde instopt. De meeste van ons doen dat wel denk ik.

                          Voor mij de zelfde reden, ik moet voor een beetje kwaliteit 25km rijden en terug. De shop bij mij in de buurt is echt slecht, en dan ook nog krappe natte gramme

                          Comment

                          • kanon
                            Expert Grower
                            420 MemberLucky Member
                            • Sep 2015
                            • 1387

                            #43
                            Re: tweede kweek

                            Ja das hier niet anders hoor in Rotterdam.
                            Daar zitten er best veel kwa shops maar 99% heeft zooi wat nergens naar ruikt en niet lekker te roken of te verdampen is.

                            komt ook gewoon hun kopen in van Broodkwekers (dus die doen niet aan liefde voor) maar aan zo snel mogelijk weg ermee en geld verdienen.

                            daarom beter zelf wat doen en dan weet je ook gewoon er is niet mee gerommeld of het is geen troep
                            sigpic
                            LED there be light

                            Comment

                            • plantje76
                              Advanced Stoner
                              Member
                              • Apr 2016
                              • 72

                              #44
                              Re: tweede kweek

                              Is zo

                              Comment

                              • plantje76
                                Advanced Stoner
                                Member
                                • Apr 2016
                                • 72

                                #45
                                Re: tweede kweek

                                IMAG0640.jpg
                                74 cm hoog, en alles lijkt nog goed te gaan. Geen schimmels en geen beestjes plaag

                                Comment

                                Bezig...