Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ontkiemde zaadjes in 1l potten maar hoeveel water

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ontkiemde zaadjes in 1l potten maar hoeveel water

    Korting op 420shop
    Beste lezers/kwekers

    afgelopen 10 mei heb ik 3 zaadjes gekocht "moby dicks xxL" bij 'n growshop
    deze ware vandaag ontkiemd nadat ze 3dagen in een glas water hebben gelegen
    bij Een constante temperatuur tussen de 20/22 graden. op de vensterbank

    nu vandaag lieten ze wortel zien dus ben vanmiddag drie 1 liter potjes gaan halen
    en heb ze gelijk in de seedmix geduwd 3mm diep seedmix van de growshop heb ze
    nu op de vensterbank staan waar ik ze de komende 10 tot 14dagen lekker wil laten groeien

    maar m'n vraag is hoeveel water mag ik deze babyplantjes geven in hun eerste weken ?
    want wil ze natuurlijk niet laten verzuipen ik ben namelijk 1 beginner pas m'n 2e jaar
    ik lees graag jullie reacties tegenmoed


    grtz

    #2
    Re: Ontkiemde zaadjes in 1l potten maar hoeveel water

    Das knap dat je ze twee dagen geleden gekocht hebt en dat ze nu al drie dagen liggen te kiemen. Zo kan je over 4 weken oogsten.

    Enfin, daar is dus echt geen zinnig antwoord op te geven he. Ni teveel en ni te weinig. 3 mm is alleen ni diep genoeg, die hebben grote kans om met de zaadhoes boven te komen.

    Ik heb men eerste planten ook verzopen en daarna nog een paar laten uitdrogen onder de hps. Leer uit die fouten, meer kunnen wij daar ook ni aan helpen want ik kan ni aan uw grond komen voelen.

    Comment


      #3
      Re: Ontkiemde zaadjes in 1l potten maar hoeveel water

      Zoveel als ze drinken.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Ontkiemde zaadjes in 1l potten maar hoeveel water