Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

white diesel haze auto voor een beginner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    white diesel haze auto voor een beginner

    Korting op 420shop
    goedenavond allen,

    Ik ben totaal nieuw op het gebied van een wietje kweken.
    Ik kan dus wel wat hulp gebruiken.
    Ik heb 5 zaadjes gehaald van sensiseeds (white diessel haze)
    Nu heb ik ze laten ontkiemen in een glas water en vervolgens in een bioloog kweekpotje over gepot.
    Ik heb de aarde van canna gebruikt.
    Nu heb ik gelezen dat ze niet zo goed tegen over potten kunnen waar door ik misschien nu denk dat ze veels te klein zijn en blijven.(zitten nu in een 18lt pot)
    Op 03-04-2016 zijn ze min of meer boven de grond gekomen.
    Alles zag er goed uit na mijn mening alleen strekte ze wel redelijk in de lengte.
    Maar nu zijn de eerste al de bloei fase in gegaan is dat normaal of heb ik wat fout gedaan.
    Zal later van de week proberen om wat foto`s toe te voegen van hoe ze nu zijn al zitten er 3 tussen die wat later zijn overgepot en uitgekomen dus die lopen nog wat achter.
    1 daarvan is nog echt klein maar lijkt wel al alsof die in de bloei gaat.
    Zins het mooie weer van afgelopen week staan ze buiten alleen met deze regen en kou s`nachts zet ik ze in de schuur.
    Maar is het in het begin na het ontkiemen van belang dat je ze onder een lamp hangt of is dat niet noodzakelijk.
    Ik kan hele berichten typen maar misschien makkelijker als jullie mijn vragen stellen met wat ik precies heb gedaan en waar de fout zit dat ze zo klein blijven.
    Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen met deze plantjes en anders word het nieuw halen en opnieuw beginnen.

    MVG cdwietje

    #2
    Re: white diesel haze auto voor een beginner

    Als je zorgt dat ze goed licht kunnen vangen zullen ze niet zo strekken. Wat betreft de bloei, ook autoflowers zijn afhankelijk van weersomstandigheden. Geduld is een schone zaak. Met een foto kunnen we beter bepalen of het bloei is. De een vind dat je autos direct in de goeie maat plant en de andere bouwt de liters op. Volgens.mij maakt dat niks uit aangezien de auto snel groeit en niet afhankelijk is van lichtuur voor de groeiswitch.

    Comment


      #3
      Re: white diesel haze auto voor een beginner

      Oke hartelijk dank ik ga proberen om er een paar foto's op te krijgen. Ben niet echt handig met dit soort dingen. Ik ga me best doen.

      Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

      Comment


        #4
        Re: white diesel haze auto voor een beginner

        Die bloeien al, dus dat gaat goed.
        Wat je zou kunnen verbeteren in het vervolg is ze meteen in de grote pot doen (ja dat scheelt zeker wel) en meteen goed licht geven.
        24/7 buiten laten, of onder een lamp beginnen, liefst 20 uur licht, 4 uur donker, niet achter glas of onder 1 spaarlampje, maar goed licht, dan blijven ze niet zo klein.
        Autoflowers zijn niet afhankelijk van het aantal uren donker om in bloei te gaan, maar de groei is wel beperkt tot een paar weken.
        Juist die eerste weken zijn daarom rete-belangrijk.

        Leuke plantjes, alleen zal er niet erg veel vanaf komen dus je mag nog wel een paar nieuwe erbij zaaien binnenkort
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: white diesel haze auto voor een beginner

          Bedankt daar was ik al vanuit gegaan hahahah. Dus je zegt eigenlijk laten ontkiemen en meteen in een grote pot doen en onder een lamp of buiten zetten?
          Maarje van me heeft ze onder tl licht staan en die zijn ook redelijk klein gebleven.
          Dus ik moet echt iets fout gedaan hebben.
          Kan je ze evt laten ontkiemen in die kleine potjes in een klein kweekbakje of zeg je meteen beter in een grote pot doen?
          Alvast bedankt voor de info ven eht nog een leek en moet nog veel leren op dit gebied hahaha. Soms moet je verlies maken om later winst te kunnen boeken toch hhahah


          Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

          Comment


            #6
            Re: white diesel haze auto voor een beginner



            De donker groene staan oder een tl die laatste 3 staan buiten.
            Kan ik deze gewoon buiten laten staan ookal gaat het regenen om is het beter om ze onder een overkapping te zetten?
            Onder de prieel pakken ze niet de hele dag volle zon maar wel daglicht. Wat is het beste als ik het aan de profs vraag?

            Alvast bedankt

            Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

            Comment


              #7
              Re: white diesel haze auto voor een beginner

              Je dames zien er gezond uit!
              Ik kom hier ook maar vaker eens kijken
              Groene vingers

              Comment


                #8
                Re: white diesel haze auto voor een beginner

                Dank je wel alleen is dit voor mij de eerste keer en een paar blijven echt klein en staan ookal in bloei dus zal niet veel opbrengst zijn voor eigen gebruik

                Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                Comment


                  #9
                  Re: white diesel haze auto voor een beginner

                  Oorspronkelijk geplaatst door THEBIRD View Post
                  Je dames zien er gezond uit!
                  Ik kom hier ook maar vaker eens kijken
                  pys ll in the wey of the beholder ik vind ze erg mamagertjes. denk 30 gram droog

                  Comment


                    #10
                    Re: white diesel haze auto voor een beginner

                    Ja dat vond ik ook ja maar hoe komt het dat is de vraag. Als jullie het antwoord weten hoor ik het graag. Het is voor mij de eerste keer dus wil graag van me fouten leren om de volgende die ik heb liggen wel goed te laten groeien en bloeien.

                    Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                    Comment


                      #11
                      Re: white diesel haze auto voor een beginner

                      licht is je gewicht je kan een plant niet vet voeren enkel bladoppervlakent lit doet er toe aarja n a zoon plnyjee snapje dat beter als ik

                      Comment


                        #12
                        Re: white diesel haze auto voor een beginner

                        Snap je antwoordt niet helemaal goed maar begrijp eruit dat ik ze dus meer dan voldoende licht moet geven? En kwa voedingen? heb nu wortelbooster gebruikt en groeivoeding of is dat voor deze planten niet nodig. (Alleen water geven )

                        Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                        Comment


                          #13
                          Re: white diesel haze auto voor een beginner

                          hoeveel licht op werkend blad valt bepald de oogst. nu niet te veel doen je plantje weed heel goed hoe ze moeit groeien, overmaat schaad kwa voeden, ik heb ee n motto, mider=meer en dat komt heel vaak uit

                          Comment


                            #14
                            Re: white diesel haze auto voor een beginner

                            Oke ik heb ze nu gewokn buiten staan onder een overkapping ivm de regen die misschien gaat vallen. Is de daglicht die ze dan krijgen wel genoeg? Smiddags heb ik wel de kans dat ze in de zon vallen. Ik wil de roppen niet tenat krijgen door de regen ivm evt toprot.

                            Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                            Comment


                              #15
                              Re: white diesel haze auto voor een beginner

                              een plant smelt niet van regen hoor,..

                              Comment

                              Bezig...
                              X