Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x amnesia Led HELP toppen te vroeg bruin!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Oogsten en Drogen: 5x amnesia Led HELP toppen te vroeg bruin!!

    Korting op 420shop
    Goeiedag,

    Ik heb 5 amnesia plantjes in een tent van 1x1x2 met een LED lamp...nu zit ik in de 8e week van de bloeifase en de toppen lijken wel al bijna klaar om te knippen?
    Ik heb me laten wijsmaken dat amnesia minimaal 12 weken nodig heeft hoe kan dit?
    En moet ik beginnen met spoelen nu aangezien ze niet lang meer kunnen staan naar mijn mening?
    Ik heb foto's van kleins af aan en hoe ze er nu bij staan maar weet niet hoe ik deze erbij kan zetten.

    Alvast bedankt

    Mvg bryan

    #2
    Re: 5x amnesia Led HELP toppen te vroeg bruin!!

    Er bestaan heel wat verschillende soorten "amnesia" de orginele had idd 12 bloeiweken nodig of soms zelfs meer. Maar intussen is er veel nagekweekt en andere genetica ingekruist zodat er "amnesia" van 9 bloeiweken bestaat. Of je dit dan nog wel amnesia mag noemen is een andere vraag. Van welke zaadbank is u "amnesia"

    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b3_attachments

    Comment


      #3
      Re: 5x amnesia Led HELP toppen te vroeg bruin!!

      Klik op het icoontje met het boompjeboompje.jpg daarna op 'from computer' en dan blader je naar de foto's en klik je op 'upload file'.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: 5x amnesia Led HELP toppen te vroeg bruin!!

        Bedankt voor de reacties alvast,ik ga even een paar foto's proberen te uploaden zodat julie mee kunnen kijken!.
        Ik heb de planten als stekjes gekocht en dus niet zelf vanaf zaadje af aan gekweekt.

        Mvg bryan20160519_091443.jpg20160519_091443.jpg20160519_091443.jpg

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.



        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Comment


          #5
          Re: 5x amnesia Led HELP toppen te vroeg bruin!!

          Heel eerlijk gezed vind ik de planten erg gestrekt en schamel en die zijn zeker nog niet klaar.

          Comment


            #6
            Re: 5x amnesia Led HELP toppen te vroeg bruin!!

            Kijk je wel met een microscoop of loep naar de trichomen,
            of waarom denk je dat ze bijna klaar zijn om te oogsten?

            Succes en groet O.D.

            Comment


              #7
              Re: 5x amnesia Led HELP toppen te vroeg bruin!!

              Klopt ik hrb ze ook 2.5weken laten groeien en dat is voor amnesia te lang heb ik begrepen...aangezien ze nog dik 2weken doorgroeien nadat je ze in de bloei gezet hebt.
              Verder heb ik 1 plant getopt om te proberen had ik nog nooit gedaan namelijk maar zal ik bij de vokgende keer zeker bij alle planten toepassen.
              Verder het strekken geen idee hoe dat kan want hebbde lamp zo dicht mogelijk bij de planten gehangen...
              En ik heb geen microscoop om te kijken maar dacht dat je dat aan die haartjes kon zien?
              Wat is julie advies gewoon nog een tijd laten door bloeien?
              Ik heb hiervoor 1 keer pp wiet gehad met een hps lamp 400w en dat leek toch makkelijker als dit.

              Comment


                #8
                Re: 5x amnesia Led HELP toppen te vroeg bruin!!

                Als planten haren hadden moesten ze ook naar de kapper. De bruinvekrleuring van de pistels (stampers) geeft wel een heel ruw beeld van hoever ze zijn. Echter kunnen pistels ook vroegtijdig verbruinen door vele oorzaken dus dat is niet echt een goede indicator. Om je oogstvenster te bepalen moet je toch echt naar de trichomen kijken. Een loepje wat 5 of 10 x vergroot is al voldoende. jouw amnesia gooit echter nog volop nieuwe witte pistels ik zou ze dus zeker nog een week of 3 laten staan. ghehehe 9 + 3 = 12

                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...sten-Trichomes

                Comment


                  #9
                  Re: 5x amnesia Led HELP toppen te vroeg bruin!!



                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Oke dan bedankt! Ik ga een microscoop/vergrootglas regelen en dan op basis daarvan kijken wanneer de plant klaar is!! Thankss!
                  Verder is het dus niet erg of hoef ik me geen zorgen te maken over de bruine pistels?
                  Ik heb gelezen dat het idd met vanalles te maken kan hebben maar ik maakte me nogal zorgen vandaar.
                  Ik laat ze lekker verder bloeien en hou ze in de gaten op basis van de trichomen. Weer wat geleerd!

                  Mvg bryan

                  Comment

                  Bezig...
                  X