4 van 5 mislukt?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • MS grower77
    Senior Stoner
    Member
    • May 2016
    • 27

    #1

    Kweektip: 4 van 5 mislukt?

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb vorige week 5 zaadjes ontkiemd.
    De ontkieming ging goed. Na 3 dagen heb ik ze overgezet in biologische potgrond ik kleine potjes buiten.

    De 'plantjes' staan buiten, had al een mooie witte lange wortel en zijn nu zo'n 8 dagen oud. Hun kopjes begonnen net de grond uit te komen.
    Nu zag ik net dat 4 van de 5 hun kop missen, alleen de wortel (lijkt er nog) te staan. Ik vrees dat een vogel/kat ervan gesnoept heeft, zou dat kunnen?

    Er zitten ook dure zaadjes tussen, specifiek voor medisch gebruik (M.S.) Dus ik baal wel.
    Critical x Jack Herer Auto (Delicious Seeds, 3 stuks €30)


    Komt het nog goed?
    Kan ik ze nu weggooien?
    En hoe dit te voorkomen?
  • KAYA74
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • Apr 2016
    • 435

    #2
    Re: 4 van 5 mislukt?

    Zet er iig iets van gaas overheen.
    Geen idee of ze nog verder groeien maar zo houd je ongewenste "snoepers" iig tegen.
    Flink balen ...succes ermee!!!

    Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
    HOME WEED HOME

    Comment

    • MS grower77
      Senior Stoner
      Member
      • May 2016
      • 27

      #3
      Re: 4 van 5 mislukt?

      Oorspronkelijk geplaatst door KAYA74
      Zet er iig iets van gaas overheen.
      Geen idee of ze nog verder groeien maar zo houd je ongewenste "snoepers" iig tegen.
      Flink balen ...succes ermee!!!
      Bedankt!
      Maar betekend dit dat er nog hoop is voor deze plantjes?

      Ik heb nog hele andere zaadjes liggen.
      //Echter dat is wel een ander type wiet, dus wel balen. Die ik al had, had ik juist vanwege het wegnemen van de pijn enzo. //
      Die maar snel laten ontkiemen en deze weggooien?

      Comment

      • Stemma
        Exquisite Grower
        420 Member
        • Mar 2014
        • 7415

        #4
        Re: 4 van 5 mislukt?

        Foto?
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment

        • batmeid
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2012
          • 1317

          #5
          Re: 4 van 5 mislukt?

          Denk weinig hoop, mens zonder hoofd en organen red t meestal niet
          T blad is essentieel voor alle chemische prosessen. Advies vloeken uithuilen joint opsteken, en opnieuw beginnen.
          Succes!
          sigpic it is just a flower

          Comment

          • KAYA74
            Son of the Bong
            MemberLucky Member
            • Apr 2016
            • 435

            #6
            Re: 4 van 5 mislukt?

            Hoop is er altijd....durf niet te zeggen of die hoop gegrond is.
            Doorzoek even het forum; misschien dat er soortgelijke gevallen zijn geweest....
            Als ik t zo lees is de plant bij wijze van spreken "getopt" ....geen idee of er nu nog verdere groei komt.
            Zal eens met je meezoeken.

            Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
            HOME WEED HOME

            Comment

            • KAYA74
              Son of the Bong
              MemberLucky Member
              • Apr 2016
              • 435

              #7
              Re: 4 van 5 mislukt?

              En idd......wat Stemma zegt.....mik er ff een foto bij. Er zit behoorlijk wat kennis en ervaring op dit forum, maar dan moeten ze wel kunnen zien waar t om gaat

              Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
              HOME WEED HOME

              Comment

              • Hypnotized
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Dec 2014
                • 926

                #8
                Re: 4 van 5 mislukt?

                Enkel t steeltje? Kan niks meer.. opnieuw beginnen.

                Comment

                • Stemma
                  Exquisite Grower
                  420 Member
                  • Mar 2014
                  • 7415

                  #9
                  Re: 4 van 5 mislukt?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Hypnotized
                  Enkel t steeltje? Kan niks meer.. opnieuw beginnen.
                  Dus....foto
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment

                  • BigMart
                    Elite Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2016
                    • 139

                    #10
                    Re: 4 van 5 mislukt?

                    een kat of een vogel van gesnoept? Eerder een slak denk ik.
                    De afgevreten stengeltjes wegdoen en nieuwe ontkiemen.
                    Koffieprut rond je plantje gooien en/of een koperdraadje of kopertape rond de pot en wat slakkenkorrels.

                    Comment

                    • MS grower77
                      Senior Stoner
                      Member
                      • May 2016
                      • 27

                      #11
                      Re: 4 van 5 mislukt?

                      Oorspronkelijk geplaatst door BigMart
                      een kat of een vogel van gesnoept? Eerder een slak denk ik.
                      De afgevreten stengeltjes wegdoen en nieuwe ontkiemen.
                      Koffieprut rond je plantje gooien en/of een koperdraadje of kopertape rond de pot en wat slakkenkorrels.
                      Het stikt hier van de vogels.. en katten. Ik las ergens dat mussen nog wel eens een lekker hapje lusten. Dus vandaar dat ik dat dacht.
                      Maar daarna is de slak ook een goede vijand.

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Oorspronkelijk geplaatst door batmeid
                      Denk weinig hoop, mens zonder hoofd en organen red t meestal niet
                      T blad is essentieel voor alle chemische prosessen. Advies vloeken uithuilen joint opsteken, en opnieuw beginnen.
                      Succes!
                      Daar zit wat in. Hihi.

                      Oorspronkelijk geplaatst door KAYA74
                      Hoop is er altijd....durf niet te zeggen of die hoop gegrond is.
                      Doorzoek even het forum; misschien dat er soortgelijke gevallen zijn geweest....
                      Als ik t zo lees is de plant bij wijze van spreken "getopt" ....geen idee of er nu nog verdere groei komt.
                      Zal eens met je meezoeken.
                      Thx.

                      Ik zal 's proberen nog een foto online te krijgen.

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Oorspronkelijk geplaatst door batmeid
                      Denk weinig hoop, mens zonder hoofd en organen red t meestal niet
                      T blad is essentieel voor alle chemische prosessen. Advies vloeken uithuilen joint opsteken, en opnieuw beginnen.
                      Succes!
                      Daar zit wat in. Hihi.

                      Oorspronkelijk geplaatst door KAYA74
                      Hoop is er altijd....durf niet te zeggen of die hoop gegrond is.
                      Doorzoek even het forum; misschien dat er soortgelijke gevallen zijn geweest....
                      Als ik t zo lees is de plant bij wijze van spreken "getopt" ....geen idee of er nu nog verdere groei komt.
                      Zal eens met je meezoeken.
                      Thx.

                      Ik zal 's proberen nog een foto online te krijgen.

                      Comment

                      • QnQ
                        Godlike Grower
                        Lucky Member
                        • Sep 2010
                        • 26093

                        #12
                        Re: 4 van 5 mislukt?

                        Elke wiet helpt tegen pijn, als je er maar in gelooft.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        • MS grower77
                          Senior Stoner
                          Member
                          • May 2016
                          • 27

                          #13
                          Re: 4 van 5 mislukt?

                          Ik kreeg de foto's niet online. Mogelijk omdat ik nog maar net forumlid ben.
                          Heb dus even 2 foto's via we transfer geupload: (veilig!)


                          Plaatje JH 1: is gehavend plantje
                          Plaatje JH 2:
                          2 potjes, eentje gelukt en eentje zoals ie nu is (onthoofd). Maar ik moet zeggen dat geen van de andere 4 van 5 ooit zover zijn gekomen.
                          Blijkbaar was potje nummer 5 al iets verder en daarom minder interessant voor 'het beest', die ervan gesnoept heeft.
                          Last edited by MS grower77; 30 May 2016, 20:44.

                          Comment

                          • KAYA74
                            Son of the Bong
                            MemberLucky Member
                            • Apr 2016
                            • 435

                            #14
                            Re: 4 van 5 mislukt?

                            Oe....das moord! Einde oefening vrees ik

                            Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
                            HOME WEED HOME

                            Comment

                            • FlamingMango
                              Wicked Stoner
                              Member
                              • Feb 2016
                              • 240

                              #15
                              Re: 4 van 5 mislukt?

                              Bij mij ook gebeurd, 5 van de 10 criticals opgegeten door slakken. Bij sommige alleen het steeltje wat overbleef. Daarna de potten op een verhoging gezet.

                              Comment

                              Bezig...