Graag een eerlijke mening van kenners.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Hypnotized
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2014
    • 926

    #46
    Re: Graag een eerlijke mening van kenners.

    6/7/8 weken nog

    Comment

    • Gerarda
      Senior Stoner
      Member
      • May 2014
      • 42

      #47
      Re: Graag een eerlijke mening van kenners.

      het is een autoflower. Toch nog zo lang?

      Comment

      • Hypnotized
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2014
        • 926

        #48
        Re: Graag een eerlijke mening van kenners.

        Bloei duurt net zo lang gaat enkel sneller in bloei. Bloeit nu 1/2 wk?

        Comment

        • Gerarda
          Senior Stoner
          Member
          • May 2014
          • 42

          #49
          Re: Graag een eerlijke mening van kenners.

          3 weken op zondag.

          Comment

          • Gerarda
            Senior Stoner
            Member
            • May 2014
            • 42

            #50
            Re: Graag een eerlijke mening van kenners.

            up date 12 juni
            12 juni 1.jpg12 juni 2.jpg

            Zo is de stand van zaken, na 3 weken bloeien. Goed? of..??

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #51
              Re: Graag een eerlijke mening van kenners.

              Als ik de foto's terugkijk zou ik de bloei rekenen vanaf 1 juni.
              Het ziet er goed uit voor 2 weken bloei.
              Wel flink paarse bladstelen. Beweeg of verplaats je de plant vaak ?
              Ze gedijen het best als je ze met rust laat
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • Gerarda
                Senior Stoner
                Member
                • May 2014
                • 42

                #52
                Re: Graag een eerlijke mening van kenners.

                Ze worden niet verplaats en ik kom er zo min mogelijk aan. Ze krijgen natuurlijk wel wind.
                Ben toch maar even snel gaan googlen over die paarse bladstelen.

                Temperatuur overdag: tussen 25 - 30° ' s nachts : min. 22°
                Luchtvochtigheid in deze tijd van het jaar: schommelt tussen 58 en 65, vandaag toevallig 70
                ca. 11 zonne uren per dag

                Oorzaken paarse bladstelen las ik : wordtelschade. Planten zijn vanaf ontkiemen in grote pot gegaan.
                Water: ik geef ca 50 cc per dag, fles water, omgevingstemperatuur.

                Kan het hier aan liggen: ?
                Te korten:
                Paars worden; accumulatie van anthocyaankleurige pigmenten; veroorzaakt een algehele donkergroene kleur met een paarse, rode of blauwe tint
                Het kan een teken van stikstof (N) gebrek, kalium (k) gebrek, magnesium (Mg) gebrek of fosfor (P) gebrek zijn.
                Fosfor gebreken vertonen, langzaam groeiende, zwak en onvolgroeide planten met donker groen of paars pigmentatie in oudere bladeren en stengels.Echter Paarse stengels is dus niet een onfeilbaar teken van fosfor gebrek. Te veel fosfor kan leiden tot een ijzer tekort.Sommige planten reageren op fosfor gebrek door geel in plaats van paars te worden.
                Last edited by Gerarda; 15 June 2016, 21:01.

                Comment

                • Stemma
                  Exquisite Grower
                  420 Member
                  • Mar 2014
                  • 7415

                  #53
                  Re: Graag een eerlijke mening van kenners.

                  Paars kan ook in de genetica zitten hoor, gewoon kijken hoe de plant blijft gaan.
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment

                  Bezig...