Ik ben van plan te gaan kweken in mn tuinhuis het is van hout maar wel niet goed geisoleerd maar wel goed verlucht en wil op mn plant een warmtelamp van 150 w gaan zetten iemand tips??
Kweken in tuinhuisje
Collapse
X
-
-
-
Re: Kweken in tuinhuisje
https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...en-wiet-kweken mischien dit eens doornemen, best interresant.Handen in de lucht en groeten aan je tante...Comment
-
Re: Kweken in tuinhuisje
Zal niet gaan het weer is hier namelijk v3el te slecht heb nu een lamp gekocht van 400watt wat veel licht afgeeft hoeveel van de plant zou d3 lamp moeten staan?Comment
-





Comment