Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Veiligheid 400W HPS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Veiligheid 400W HPS

Korting op 420shop
    Beste Leden,

Binnenkort ga ik beginnen met mijn eerste kweek.
    Nu vraag ik mij af of het veilig is als ik een 400W HPS lamp, aansluit op een superlumen EVSA, en deze bedien via een tijdsklok van de gamma ?
    Heb ik voor de veiligheid ook nog een relais nodig ?

M.v.g. Davano
    Last edited by Davano; 8 June 2016, 21:03.

Re: Veiligheid 400W HPS

Ja, een degelijke schakelklok heb je nodig. Nee die van de gamma is niet goed. Davin12 is uw beste vriend. Extra veiligheid voor de gemoedsrust. Hang een automatische brandblusser boven uw electrische gedeelte wat zich buiten uw hok bevind.suc6. Gr JB
    Keep em green

Comment

Ik herinner me dat ik gisteravond deze vraag heb zitten beantwoorden maar ik kan het nergens meer vinden.
      Heb je soms meer topics met deze vraag geopend en is er eentje verwijderd ?
      I dunno...jammer
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jonkie bonkie View Post
        Ja, een degelijke schakelklok heb je nodig. Nee die van de gamma is niet goed. Davin12 is uw beste vriend. Extra veiligheid voor de gemoedsrust. Hang een automatische brandblusser boven uw electrische gedeelte wat zich buiten uw hok bevind.suc6. Gr JB
        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
        Ik herinner me dat ik gisteravond deze vraag heb zitten beantwoorden maar ik kan het nergens meer vinden.
        Heb je soms meer topics met deze vraag geopend en is er eentje verwijderd ?
        I dunno...jammer
        Beste QnQ,

Had inderdaad eerst in een ander forum gedeelte gepost, maar aangezien ik een echte beginner ben, past het beter op dit gedeelte. Had ook 2 minuten na het plaatsen via het gevarendriehoek een verzoek tot verwijdering ingediend. Maar ook zeker bedankt dat u op de ander post had gereageerd.

M.v.g. Davano

Comment

Ik had daar namelijk een linkje naar een goedkopere oplossing geplaatst.
          Mgoed..
          succes.

nb. Een pH grondmeter heb je niks aan.

Comment

Ik had daar namelijk een linkje naar een goedkopere oplossing geplaatst.
            Mgoed..
            succes.

nb. Een pH grondmeter heb je niks aan.
            Beste QnQ,

als u wil mag u de link wel plaatsen, ben aan het kijken maar heb nog niks besteld.
            Is er een beter manier om de PH waarden van de grond te meten? dit in verband met het aanpassen van de PH waarden van het voedingswater gebaseerd om de PH waarden van de grond.

M.v.g. Davano

Comment

Edit:

Beste leden, heb nog een vraag.
              Is bij deze schakelkast het extra stopcontact ook te gebruiken met en kachel van 500w ?
              Of zou dat te veel zijn ?

Op zoek naar de juiste afzuigkap voor uw branche? Lees welke types passen bij horeca, hotels of zorg en maak de beste keuze voor uw werkomgeving.

M.v.g. Davano

Comment

Dat hangt ervan af wat je nog meer op de electra groep heb zitten in en om het huis. Is het een vrije groep dan lijkt het mij geen probleem (afhankelijk wat je erop zet) is het geen vrije groep, dan even goed controleren wat er allemaal op zit en de hoogste waarden aan wattage optellen en dan kijken wat je over hebt en dan je max wattage aan tuin hobby er bij optellen. Gaat het gemakshalve over de 3200 watt heen dan niet doen. R

Comment

Tis maar een gedacht en ik ken der zelf niks van. Maar is de davin geen zekering en maakt ge op die manier geen apart circuit?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BigR View Post
                    Dat hangt ervan af wat je nog meer op de electra groep heb zitten in en om het huis. Is het een vrije groep dan lijkt het mij geen probleem (afhankelijk wat je erop zet) is het geen vrije groep, dan even goed controleren wat er allemaal op zit en de hoogste waarden aan wattage optellen en dan kijken wat je over hebt en dan je max wattage aan tuin hobby er bij optellen. Gaat het gemakshalve over de 3200 watt heen dan niet doen. R

Comment

Beste leden, heb nog een vraag.
                      Heb een buget Davin gekocht, deze maakt wel een klik geluid bij het inschakelen en uitschakelen. Is dit normaal? en doen de gewone Darvins dit ook ?

M.v.g. Davano

Comment

Ja dat is nou een relais.

Wat is een budget-davin ?

Comment

Ja dat is nou een relais.

Wat is een budget-davin ?
                          Dank voor de reply, dan maak ik me er geen zorgen om.
                          Een budget davin is deze http://www.bio-boss.com/winkel/davin-budget-relaiskast/

M.v.g. Davano

Comment

Hoe is het vergaan met je budget Davin?

Comment

Bezig...
                            X