Toppen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • bakkertjekrom
    Senior Stoner
    Member
    • Jun 2016
    • 33

    #1

    Toppen

    Korting op 420shop
    Hallo

    Dit is me eerste plantje
    Heb hem vorige week getopt zie foto
    Heb ik dit goed gedaan zo?
    En kan je hem ook aan de zeikant toppen?

    Groetjes
    Attached Files
  • Old Dagga
    Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2016
    • 670

    #2
    Re: Toppen

    Alle informatie voor beginnende kwekers. Lees de basis door, stel je beginners vragen of maak een nieuw topic aan met informatie voor beginnende kwekers.


    Succes O.D.

    Comment

    • FlintStoned
      Banned
      • Oct 2012
      • 5580

      #3
      Re: Toppen

      In feite is dit een fim.

      Comment

      • shivaman
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2012
        • 905

        #4
        Re: Toppen

        vond er toevallig nog 2 foto'tjes van...

        getopt --> toppen.jpg

        gefimt--> fimmen.jpg
        Shivaman-s-Amnesia-scrogg

        Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
        (running)

        Comment

        • bakkertjekrom
          Senior Stoner
          Member
          • Jun 2016
          • 33

          #5
          Re: Toppen

          Ik heb de top eruit geknipt met een schaar dan is t volgens mij toppen

          Comment

          • FlintStoned
            Banned
            • Oct 2012
            • 5580

            #6
            Re: Toppen

            je hebt met die top net wat meristeemcellen laten staan vandaar dat dat nu ook uitgroeit. FIM betekend Fuck i missed. Ben trots erop een fim in niet zo makkelijk als je dat bewust wil doen.

            Comment

            • bakkertjekrom
              Senior Stoner
              Member
              • Jun 2016
              • 33

              #7
              Re: Toppen

              Oo cool maar kan je ook de zeikanten toppen of fimmen

              Comment

              • belladonna
                Guru of all Growers
                Lucky Member
                • Aug 2008
                • 10674

                #8
                Re: Toppen

                Ja dat kan dan gaan de wonden niet in drogen door de regen en schimmel de wonde en krijg je vanzelf top rot
                God was never on your side..

                Comment

                • bakkertjekrom
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Jun 2016
                  • 33

                  #9
                  Re: Toppen

                  Dus niet toppen of fimmen aan de zeikanten

                  Comment

                  • bakkertjekrom
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Jun 2016
                    • 33

                    #10
                    Re: Toppen

                    ???????

                    Comment

                    • beowulf
                      Exquisite Grower
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2008
                      • 6495

                      #11
                      Re: Toppen

                      Urgh topics noem ik het. Ik denk dat ik ne service ga oprichten om je handje te komen vasthouden bij alles wat je doet aan je planten. 25 euro per uur. Dan heb je nog mensen die de moeite doen om te antwoorden op vragen die al 100 keer beantwoord zijn en dan nog is het niet goed genoeg. Het antwoord staat er, doe er iets mee. Ja het kan, maar er zijn risico's aan verbonden en bovendien heeft dat buiten ook weinig nut. Of je dat dan toch doet is je eigen keuze. Die 10 vraagtekens gaan daar niks aan veranderen. Had je de moeite gedaan om op die link te klikken en de laatste 2 pagina's te lezen dan had je je antwoord ook gehad.

                      Urgh dus. Maak een apart urgh subforum voor al die urgh topics. Ik ga kweken in een tent maar wil geen stickies lezen, wat heb ik nodig? Hup, urgh forum.
                      Je mag ook voor jezelf denken he. Als het bovenaan lukt, wat denk je dan zelf dat er gaat gebeuren als je een zijscheut topt? Knip, plant loopt volledig leeg en sterft in je handen? Of zouden er daar ook twee vertakkingen komen? Hmm.

                      Comment

                      • De Witte
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2013
                        • 2133

                        #12
                        Re: Toppen

                        Beter de naam van het forum aanpassen, handjevasthouden.nl
                        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                        Comment

                        • belladonna
                          Guru of all Growers
                          Lucky Member
                          • Aug 2008
                          • 10674

                          #13
                          Re: Toppen

                          Toppen of fimmen doe je alleen bij droog weer als de zon schijn
                          Had je evt nog meer vragen??
                          God was never on your side..

                          Comment

                          Bezig...