Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

cli-mate voibox 4x600

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    cli-mate voibox 4x600

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal ik ben apex en nieuw hier! Heb een cli-mate voibox gekocht en vroeg me af hoe deze dingen beveiligd zijn? Mijne heeft geen reset knop? Davin heeft een knopje maar deze niet? Beetje raar toch? Of hoe werkt deze box, open schroeven? Iemand ervaring? Vraag al bij cli-mate gelegd maar dit reageert niet op mijn mail (4x gestuurd 2 weken) de adv laat zien dat er 2 veiligheids schakels erop zitten...

    Alvast bedankt
    Attached Files

    #2
    Re: cli-mate voibox 4x600

    Voibox gaat weg en koop een davin. Bedankt iedereen vh meedenken. Toppie zo'n forum!

    Comment


      #3
      Re: cli-mate voibox 4x600

      Je vraagt naar ervaring en je post in het forum voor beginners.
      Dan krijg je soms niet binnen 10 uur antwoord inderdaad.
      Sommige ervaren kwekers komen niet zo veel op het beginnersdeel.

      De beveiliging van een Davin stelt ook niks voor.
      De voiboxen zit een of twee zekeringetjes in.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: cli-mate voibox 4x600

        Oorspronkelijk geplaatst door puno77 View Post
        Voibox gaat weg en koop een davin. Bedankt iedereen vh meedenken. Toppie zo'n forum!
        Ik wist ni eens dat die bestond. En net zoals ik zal 90% hier een davin hebben. Dus ja. Ge vraagt hoe zo'n ding werkt. Kunnen wij da rieken?

        Comment


          #5
          Re: cli-mate voibox 4x600

          De zekering vd davin stelt niets voor... nou dat is geruststellend ik heb die voibox open gemaakt en zag alleen 1 relais in. In de davin zit een relais en nog een soort zekering (ff naam kwijt)

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          De zekering vd davin stelt niets voor... nou dat is geruststellend ik heb die voibox open gemaakt en zag alleen 1 relais in. In de davin zit een relais en nog een soort zekering (ff naam kwijt)

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Als jij niet kan rieken hoe het werkt moet je niet reageren. Of verveel jij je? Beh beh

          Comment


            #6
            Re: cli-mate voibox 4x600

            puno hou die grote mond mss voor jezelf kerel

            en toen beetje respect voor de vaste leden van dit forum
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

            Comment


              #7
              Re: cli-mate voibox 4x600

              Oo we gaan ff gal spuwen,... Prima hoor, ik doe wel mee. Houd jij gewoon je kop dicht? Met je media geile valse nichten acties?

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Voor mensen die niet kunnen lezen en zomaar gal willen spuwen met dat kunnen wij niet rieken moeten gewoon opdonderen of je hier nou 1 dag zit of 10 jaar interesseert mij niets. De vraag was heel simpel en ik heb mijn antwoord gevonden en heb iedereen bedankt en vind dit nog steeds een leuke forum. Maar als mensen mijn oprechte reactie afschilderen als mafkees... Nou ik ga dit profieltje opzeggen en fuck u stik erin en kom wel terug met wat anders stelletje domme belgen

              Comment


                #8
                Re: cli-mate voibox 4x600

                respect ken je dus blijkbaar niet , grote mond achter je pc , zeg dat maar is in men face kerel , dan verbouw ik je wel even
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                Comment


                  #9
                  Re: cli-mate voibox 4x600

                  Ben je soms een mongool? Weet je eel tegen wie je het hebt mafkees? Vuile homo kom maar naar Amsterdam dan en zullen we wel ziem wie wie gaat verbouwen. Coffeeshop terminator kom maar smerige flikker

                  Comment


                    #10
                    Re: cli-mate voibox 4x600

                    wat een taal gebruik , wss niets eens meerderjarig !!

                    vermoed in ieder geval dat je op deze manier niet lang op dit forum zal zitten
                    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                    Comment


                      #11
                      Re: cli-mate voibox 4x600

                      Ben je hersendood ofzo? Achterlijke ... je vraagt om ervaringen met da ding en niemand reageert, dan loop je te janken als een klein verwend snotjong. Iemand is zo aardig om te reageren dat wss niemand ervaring ermee heeft en zeg je dat je dan niet moet reageren.. gaat t wel helemaal lekker in die bovenkamer? Oprotten zou ik zeggen.

                      Comment


                        #12
                        Re: cli-mate voibox 4x600

                        Goeie reclame voor die coffeeshop.
                        Daar zijn ze vast blij mee, of is dat van hetzelfde niveau als jij ?
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: cli-mate voibox 4x600

                          Zekering van zulke boxjes stellen niets voor? Kun je je nogal beangstigende bevinding nader toelichten? Ik denk dat vele hobby-kweker zulke beveiliging situatie gebruiken en om dan te zeggen dat ze niets voorstellen verdient op zijn minst een uitleg. Ik lees mee!

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Jeetje! Ik trek een topic open en kabam ik word geconfronteerd met haat! Is dit het resultaat van jaren roken? Haha

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Ik heb ook zo'n voi box gehad en probeerde info to winnen bij cli-mate maar je krijgt geen reactie. Reden voor mij geweest om het kastje terug te sturen... Nu staat op de site dat ze alleen business to business contact hebben... Ja ja...

                          Comment


                            #14
                            Re: cli-mate voibox 4x600

                            Dan google je even wat een thermische zekering is ?
                            In de Davin zit een 6A thermische beveiliging.

                            Fabrikanten via de mail benaderen werkt meestal niet, of het duurt een tijdje voor je antwoord krijgt.
                            De hele dag loopt men met een GSM voor z'n hoofd, en als je dan info nodig hebt ga je mailen ???
                            Dan bel je ze toch gewoon ?

                            't Is wel een hele hoop bewust moeilijk doen in dit topic zeg...
                            Relax.

                            btw. Dubbele accounts zijn niet toegestaan.
                            Een moderator kan je ip zien, en of deze met andere namen gebruikt is.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15
                              Re: cli-mate voibox 4x600

                              Ik ben niet van gister meneer q en google is allang en breed misbruikt maar over cli-mate valt weinig te vinden, plus gern reactie vh bedrijf zeg ik daaag tegen hun spul. Van lumatek en davin krijg ik wel gewoon een reactie. Heeft niets met mobiel op voorhoofd geplakt te hebben te maken maar gewoon slecht of goed georganiseerd... Maar q&q bedankt voor je reactie!

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              En dat laatste slaat al helemaal nergens op. Hier in de pand wonen 13 mensen dus er zijn waarschijnlijk meerdere die hier een pro hebben. Maar alweer bedankt voor de info.

                              Comment

                              Bezig...
                              X