Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 keer 600 watt in de tent (en niet op 50%)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 2 keer 600 watt in de tent (en niet op 50%)

    Denk dat je de forumregels nog is moet doornemen... Verboden middel.

    Comment


      #17
      Re: 2 keer 600 watt in de tent (en niet op 50%)

      Goeden avond mede tuinmannen

      was even uit de digitale wereld ivm met wat gluulders ... ( en nee ik ben nog niet paranoia)
      maar heb maandag de stoute schoenen aangetrokken en ben naar de gemeente gelopen
      gezien ik veel gelezen heb over bepaalde ziektes dat het in extreme gevallen word gedoogd
      dacht ik waarom ook gewoon niet .. Dus binnen 5 minuten het halve gemeentehuis op zijn kop en hoofd veiligheid van de gemeente op de stoep ..morgen word er vergaderd dus ben nu een weg in geslagen waar ik niet meer terug kan
      al met al veel gebeurd ....
      Las dat je de planten kon stressen nou ik weet niet als 90 kilo over de planten ook stressen is
      de helft plat ..en ze staan gelukkig weer wel schade maar valt te overzien
      mijn gezondheid liet me in de tent effe in de steek en hup lang uit in het bos
      moest ook wel lachen jammer dat ik geen fototoestel bij de hand had leek wel mooi
      heb vandaag om de hitte stress zelf even een heatspreader gemaakt en boven wonder scheeld bijna 3 graden
      mocht iemand willen weten hoe en wat ..hoor ik het graag heb 1200 watt op 35 cm zitten
      en dat in combi met mijn tornado gaat het vast goed komen
      al met al een zeer apart weekje maar we hebben het weer onder controle

      mensen word vervolgd ( ik hoop ik niet )

      groeten smokey en de spruitjes man

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      En mannen bedankt voor jullie reactie ..
      de varenrouwmug is weer rustig
      heb vandaag het boek eigen teelt binnen gekregen en we gaan de volgende ronde een level hoger
      leuk boek zelfs met tekst van de schrijver dat hij mij succes wenst !!! Nou dat heb ik nodig
      ik gebruik biokill en kaneelwater en werkt perfect
      en spint heb ik tot heden nog niet gevonden
      geen spinnenweb of andere gekkigheid alleen af en toe een vlieg
      de decibel meter slaat nu op 19 decibel uit dat is adem geluid
      ik zit met het geluid wel goed
      mensen ervaringen en tips worden gewaardeerd
      klacht ook maar daar heb ik een speciaal formuleer voor en dat is onder mijn tekst te vinden
      Below is a list of ways to win an argument with me

      Comment


        #18
        Re: 2 keer 600 watt in de tent (en niet op 50%)

        hey collega's

        de warmte wint het van me moest vandaag op 50%
        maar gaat goed zag een beetje hitte stress dus nu effe in de koeling down
        dus moet toch toegeven dat als het 27 graden buiten is dat mijn tent het ook te warm heeft
        heeft iemand ook een bloei indicator of zo iets
        zit nu op de 5de week maar heb geen idee als ik goed zit kwa plant
        mijn tijdschema is prima
        Below is a list of ways to win an argument with me

        Comment


          #19
          Below is a list of ways to win an argument with me

          Comment


            #20
            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
            2016 - Greyvol's buitenkweek
            2017 - Santa Maria van Space Cees

            Comment


              #21
              Re: 2 keer 600 watt in de tent (en niet op 50%)

              Sukses.
              Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

              Comment


                #22
                Re: 2 keer 600 watt in de tent (en niet op 50%)

                Leuk verslag. Ik kijk ook ff mee.
                Succes!

                Grtz, Ron

                Comment


                  #23
                  Re: 2 keer 600 watt in de tent (en niet op 50%)

                  Ik zal morgen wat foto's schieten van de knal-spruiten
                  vandaag een handige tip van de groenteboer gekregen bbk in de luchtbevochtiger
                  bio-bug kill is de langere versie
                  gezien dan ik gister toch een paar spintjes gezien heb
                  dacht ik vanochtend ga een roomijt halen
                  maar niet op voorraad dus deze beste man gaf me deze tip miss wel een goeie jonghuu

                  en voor de gezondheid zijn we dan toch vandaag maar naar een groenteboer geweest die medi-wiet had met verhoogde cbd .. En dat geeft al gelijk naar een paar uur verlichting
                  dus gelijk de tent in en het spul weer anders gemaakt
                  werd toch een hetelucht oven en de tent steeg bijna op
                  dus de lampen anders gemaakt ventilatie aangepast en 1 dode te bekennen dus die er maar uitgehaald
                  na deze ronde de tent maar een anders indelen

                  en vandaag bij de gemeente op bezoek geweest en die vinden dit toch een lastig onderwerp
                  zelfs zijn ze al thuis geweest om de ruimte in de tuin te bekijken waar ik het wil gaan doen
                  niet wetend dat we Eigenlijks al een moestuin hebben
                  maar mensen geloof me ik sta met de rug tegen de muur financieel kan ik dit niet elke keer kopen
                  en als ik het stiekem doe loop ik vanzelf wel eens tegen de lamp
                  dus dan er maar vol in ... Heb al een advocaat die deze zaken vaker behandeld benaderd en die had er wel oren naar

                  zijn er trouwens onder de leden hier wel mensen die het voorelkaar hebben gekregen
                  of mogen die er niks over zeggen

                  deze nacht groentje boer kijkt nog even als de koeien van stal moeten en anders gaat ie in de mand
                  en morgen de ak 47 ontkiemen (<----- is dat wel verstandig weten ze wel dat het een zaadje is )

                  moeten mocht dan toch de secret service vannacht hier staan mijn only Call doe ik wel naar hier
                  Below is a list of ways to win an argument with me

                  Comment


                    #24
                    Re: 2 keer 600 watt in de tent (en niet op 50%)

                    Haha. Je bent er vrij nuchter onder maar het is wel spannend nu de gemeente het weet.

                    Comment


                      #25
                      Re: 2 keer 600 watt in de tent (en niet op 50%)

                      image.jpg

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      image.jpg

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Hier wat foto's van de medicijnen kast ...
                      voor de eerste keer zeur ik niet !!!! Wat zeggen jullie
                      1200 watt in de tent geen ervaring alleen maar jullie waar ik de info vandaan heb
                      doet een mens goed om een beetje als weerman in je tent te spelen en alle factoren zo ideaal mogelijk te maken
                      en dat dit het resultaat is
                      ik ben benieuwd wat jullie er van vinden
                      kan alleen maar beter ...
                      Below is a list of ways to win an argument with me

                      Comment


                        #26
                        Re: 2 keer 600 watt in de tent (en niet op 50%)

                        image.jpg

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Hey tuinders
                        vandaag maar eens de bloemetjes buiten gezet
                        had problemen met de bewatering had planten die kregen te veel en er waren die hadden dorst
                        dus vanochtend net voordat de lamp uit ging het spul er uit
                        kwam er achter ( zal vast hier wel eens voorbij zijn gekomen ) dat ik het leidingsysteem verstopt had
                        blazen persen drukken zingen heb alles geprobeerd maar was er klaar mee
                        nu 4 wasmachine lekbakken in de tent ( en ja deze waren echt voor 50% )
                        en het bewateringsysteem aangepast en ze krijgen weer water en ze staan weer mooi te pronken
                        trips nergens meer te bekennen !!!!! Dus de tip bkk in de luchtbevochtiger en je bent er van af ..en is tevens een blad voeding !!!
                        en het koolstof filter nog even uit elkaar gehaald zwarte piet zou schrikken zo zwart word je er van
                        maar die werkt ook weer naar behoren want je moet niet de luchtbevochtiger aanzetten en je afzuiging
                        ik zal kijken als ik een doe het zelf forum kan openen
                        want heb wel door dat er meer Bob de bouwers onders ons zijn
                        miss kunnen we ervaringen delen ( of pattent op aanvragen delen we de winst uiteraard )
                        heb het nu 32 graden in de tent maar de juiste stand met de venti- later op de toppen 28,2
                        dus 1200 watt in de tent is dit een blije vent
                        Below is a list of ways to win an argument with me

                        Comment


                          #27
                          Re: 2 keer 600 watt in de tent (en niet op 50%)

                          Hey Rob de tuinmannen
                          de laatste twee weken zijn aangebroken en het gaat goed voor de eerste keer !!!!
                          grote toppen want mijn vrouwtjes beginnen te hangen ( vrouw eigen volgens mij )
                          zal morgen hier even wat foto's droppen maar voor de gene die dit leest
                          nu hoor ik twee verschillende dingen twee weken van te voren stoppen met voeding en de ander zegt door doen met voeding ..... Het scheeld ik heb het op dus ben bij de eerste keuze gebleven maar als iemand hier andere ervaringen in heeft hoor ik het graag !!!
                          morgen zal ik van de cola flessen wat foto's nemen
                          word vervolgd !!!
                          Below is a list of ways to win an argument with me

                          Comment


                            #28
                            Re: 2 keer 600 watt in de tent (en niet op 50%)

                            Leuk verslag maar mis foto's veel foto's

                            Comment


                              #29
                              Re: 2 keer 600 watt in de tent (en niet op 50%)

                              Mensen ik ben er nog sta al in de krant en we zijn halve wegen
                              word vervolgd !!!! Zoek maar even op Weststellingwerf krant en medicinale wiet
                              hulp is altijd welkom !!!
                              Below is a list of ways to win an argument with me

                              Comment

                              Bezig...
                              X