Wat is hier aan de hand?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #31
    Re: Wat is hier aan de hand?

    Hm nee.

    Comment

    • Brainwreck
      Junior Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2016
      • 581

      #32
      Re: Wat is hier aan de hand?

      Verkeerd gedacht?
      sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

      Comment

      • ikhebeennaam
        T.H.C. Master
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jul 2016
        • 512

        #33
        Re: Wat is hier aan de hand?

        Autoflower... overpotten... auwie

        Comment

        • beowulf
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 6495

          #34
          Re: Wat is hier aan de hand?

          Starten in groter potten heeft alleen voordelen mbt groei etc.

          Comment

          • Brainwreck
            Junior Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2016
            • 581

            #35
            Re: Wat is hier aan de hand?

            Okee, okee, ik dacht dat het plantje meer aan de wortelgroei gaat doen ipv groei v/d plant zelf.

            Nou ik er eens over denk klopt dat wel wat jullie zeggen.....meer wortels is altijd beter.
            Maar ik dacht dat de tijd die die AF bezig is met groei van wortels niet benut word voor daadwerkelijke groei.

            Afijn, bedankt voor de tik op de vingers....ik dacht inmiddels wel een beetje commentaar te kunnen geven.
            Zo te zien beter eerst even wat meer inlezen.
            sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

            Comment

            • Ipie
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Feb 2016
              • 2241

              #36
              Re: Wat is hier aan de hand?

              Bedankt voor jullie reacties, ik heb de dames maar overgepoot op tuinaarde maar doen niets meer wat ik eigenlijk al verwacht had!
              Nou, dit gaat gelukkig een stuk beter met mijn kweekje buiten bij een vriend!
              Maja, blijft mijn eerste kweek buiten, dacht dat deze nog wel een goede kans maken, half cocos en tuingrond, ik wacht maar af...
              Plantjes + auto 001.jpg

              Comment

              • Rietslang
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2015
                • 2171

                #37
                Re: Wat is hier aan de hand?

                [QUOTE=Brainwreck;590419] ik dacht dat het plantje meer aan de wortelgroei gaat doen ipv groei v/d plant zelf.
                /QUOTE]

                dat geeft niet, alles is wonderlijk benut en op tijd bij een plant, twijfel dat ze mss wortels aanmaakt ipv bovengrondse groei voornamelijk kijk dan effe naar de maankalender, hgstwss is het de periode laatste kwartier tot eerste, dit zou logisch ook de beste zaaiperiode zijn.

                Spijtig van je plantjes Ipie !
                Last edited by Rietslang; 21 August 2016, 09:18.
                ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

                Comment

                • Ipie
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Feb 2016
                  • 2241

                  #38
                  Re: Wat is hier aan de hand?

                  Bedankt voor je reactie Rietslang!
                  Zal hier de komende week nog een paar foto's plaatsen van de buitenkweek bij een vriend van mij.
                  Misschien kunnen jullie hier iets over zeggen of het naar wens gaat!
                  Prettig weekend ....

                  Comment

                  Bezig...