Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe vinden jullie met plantjes eruit zien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektip: Hoe vinden jullie met plantjes eruit zien

    Korting op 420shop
    Geachte forum leden.

    Hoe vinden jullie me plantjes eruit zien. Heb ze net 3 weken staan en zelf ontkiemd. En later overgezet in de potten waar ze nu in staan geef ze 300ml tot 400ml per dag uiteraard regen water. Vind ze best lekker gaan voor me 1ste kweek ever. Ben best wel benieuwd naar jullie reacties. Hoe ik ervoor sta.
    Mvg patrick 20160703_140038.jpg20160703_140043.jpg

    #2
    Re: Hoe vinden jullie met plantjes eruit zien

    staan er leuk bij alleen waarom heb je de aarde niet tot de rand gevuld?
    sigpic
    LED there be light

    Comment


      #3
      Re: Hoe vinden jullie met plantjes eruit zien

      Dankjewel voor je reactie. Had um aardig gevuld tot het randje. Denk dat het wat gezakt is vanwege het water geven. aarde lag er vrij losjes in. Maar nu je het zegt ga ze straks gelijk tot het randje bijvullen. Is namelijk me 1ste kweek. Bedankt voor je toffe reactie vind ze erook wel mooi bijstaan

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Dankjewel voor je reactie. Had um aardig gevuld tot het randje. Denk dat het wat gezakt is vanwege het water geven. aarde lag er vrij losjes in. Maar nu je het zegt ga ze straks gelijk tot het randje bijvullen. Is namelijk me 1ste kweek. Bedankt voor je toffe reactie vind ze erook wel mooi bijstaan

      Comment


        #4
        Re: Hoe vinden jullie met plantjes eruit zien

        Ja aarde opvullen, en je had beter 2 grote potten kunnen nemen. Verder zijn ze groen en dat is goed.

        Comment


          #5
          Re: Hoe vinden jullie met plantjes eruit zien

          Zal ik gelijk doen straks. Jaaa heb ik eerder gehoord en dat ze straks elkaar aardig in de weg gaan zitten. Kan ik dat alsnog doen want heb nog z'n pot staan. Wil ze niet al te groot laten worden en eigelijk vandaag al in de bloei gaan zetten. Woon namelijk in oostenrijk en me buren zijn best nieuwsgierig 1melding en ben het haasje

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Of het het daar nog te vroeg voor

          Comment


            #6
            Re: Hoe vinden jullie met plantjes eruit zien

            UPDATE.
            Alweeer week verder plantjes gaan erg goed en zien er prachtig uit en groeien goed door.. hier nog paar close up foto.s 20160708_080954.jpg
            20160708_080934.jpg
            Last edited by Dutchpatje87; 8 July 2016, 17:47.

            Comment

            Bezig...
            X