Ff vraagje zijn deze plantjes al groot genoeg om ze te laten bloeien ZIE FOTO.S

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Dutchpatje87
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2016
    • 135

    #1

    Kweektip: Ff vraagje zijn deze plantjes al groot genoeg om ze te laten bloeien ZIE FOTO.S

    Korting op 420shop
    Plantjes zijn circa 3weken oud. Zo niet wat raden jullie me aan. Wil ze eigenlijk zo snel mogelijk laten bloeien inverband onrustige buurtjes. Woon namelijk in oostenrijk en ze zijn er hier streng op tegen. hoe sneller in de bloei hoe beter...
    Hoor het graag van jullie

    Mvg patrick 20160703_164013.jpg20160703_164020.jpg
  • De Witte
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2013
    • 2133

    #2
    Re: Ff vraagje zijn deze plantjes al groot genoeg om ze te laten bloeien ZIE FOTO.S

    Dat heb je al eens gevraagd.
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

    Comment

    • Dutchpatje87
      Elite Stoner
      MemberLucky Member
      • Jul 2016
      • 135

      #3
      Re: Ff vraagje zijn deze plantjes al groot genoeg om ze te laten bloeien ZIE FOTO.S

      Jaaa daarom deze aparte topic. Want kreeg er geen reactie op. Je snapt ook wel dat jou reactie nergens opslaat geef dan geen antwoord. Want hier heb ik niet veel aan

      Mvg

      Comment

      • De Witte
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2013
        • 2133

        #4
        Re: Ff vraagje zijn deze plantjes al groot genoeg om ze te laten bloeien ZIE FOTO.S

        Open nog een topic man. Of heb je al de kweekverslagen al een keer gelezen. Je vraag is trouwens ook niet bepaald schitterend hoor...
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment

        • Dutchpatje87
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Jul 2016
          • 135

          #5
          Re: Ff vraagje zijn deze plantjes al groot genoeg om ze te laten bloeien ZIE FOTO.S

          Waar maak jij je druk om. Volgensmij ben jij beetje hersenloos geworden van jarenlang achter je beeldscherm te reageren. Ga wat doen in je leven of zit je al op het einde. Doe me een lol.

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Groeten aan je vrouw. Ookal heb je die niet

          Comment

          • witpen
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Feb 2014
            • 1354

            #6
            Re: Ff vraagje zijn deze plantjes al groot genoeg om ze te laten bloeien ZIE FOTO.S

            Je kunt ze in bloei zetten het is zelfs mogelijk niet te groeien.
            Het enigste nadeel is dat de opbrengst minder wordt.

            Comment

            • Dutchpatje87
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • Jul 2016
              • 135

              #7
              Re: Ff vraagje zijn deze plantjes al groot genoeg om ze te laten bloeien ZIE FOTO.S

              Bedankt voor je reactie witpen
              Ok dankjewel hier word je wijzer van . Maar denk dat ik um tog maar in de bloei gaat zetten volgensmij groeit tie dan nog wat door. maar groot zal tie niet worden dat is zeker nadeel. Hopelijk kunnen ik en me meisie ervan genieten als tie zover is . Nogmaals bedankt

              Comment

              • witpen
                Expert Grower
                MemberLucky Member
                • Feb 2014
                • 1354

                #8
                Re: Ff vraagje zijn deze plantjes al groot genoeg om ze te laten bloeien ZIE FOTO.S

                De plant groeit zeker nog de eerste 2 weken door.
                Veel succes.

                Comment

                • Dutchpatje87
                  Elite Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2016
                  • 135

                  #9
                  Re: Ff vraagje zijn deze plantjes al groot genoeg om ze te laten bloeien ZIE FOTO.S

                  Bedankt zal om de week een update geven

                  Comment

                  • wessos309
                    Expert Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2016
                    • 92

                    #10
                    Re: Ff vraagje zijn deze plantjes al groot genoeg om ze te laten bloeien ZIE FOTO.S

                    Normaliter is het 4-5 weken groeien en daarna in de bloei. Er was hier laatst iemand die wou hem na 2 weken al in de bloei zetten, maar dan krijg je een pietleuterige oogst if ya ask me..

                    Is het niet handig om de 'geurilla' kant op te gaan als het zo verboden is in oostenrijk? Genoeg bossen of plekken waar geen hond komt daar in de buurt? Voor mijn gevoel en wat ik erover lees minder risicovol.

                    Comment

                    • beowulf
                      Exquisite Grower
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2008
                      • 6495

                      #11
                      Re: Ff vraagje zijn deze plantjes al groot genoeg om ze te laten bloeien ZIE FOTO.S

                      Oorspronkelijk geplaatst door Dutchpatje87
                      Jaaa daarom deze aparte topic. Want kreeg er geen reactie op. Je snapt ook wel dat jou reactie nergens opslaat geef dan geen antwoord. Want hier heb ik niet veel aan

                      Mvg
                      Hoelang blijf je die moeite doen als lid om daar keer en keer hetzelfde antwoord op te geven? Weer uitleggen dat je reguliere planten buiten kan verduisteren maar dat je dat gedurende 3 maand elke dag 's morgends en 's avonds op dezelfde moment moet doen, of je krijgt herma's.
                      Dat 1 plant verduisteren eigenlijk onbegonnen werk is? Er een vuilzak over trekken zorgt voor condensatie en toprot. Elke dag twee keer verhuizen zorgt voor stress. En dan nog moet je ze ergens zetten waar het volledig donker is.

                      Begin opnieuw met wat autoflowers.

                      En ipv zo'n tweede topic kan je dan beter effe die vraag opzoeken en desnoods verder gaan in een topic dat je in de zoekfunctie vindt als je dan nog met vragen zit. Ik zie die vraag in dat ander topic ook en negeer zoiets ondertussen. Kijk twee topics lager en je vindt dezelfde vraag terug, en er is een zoekfunctie.

                      Comment

                      Bezig...