Mannetje of vrouwtje???

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Dutchpatje87
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2016
    • 135

    #1

    Mannetje of vrouwtje???

    Korting op 420shop
    Hallo mede leden.
    Kan iemand mij vertellen of dit een mannetje of vrouwtje is???

    ik heb al véél informatie gezocht hierover en gelezen,ook op deze site,maar mijn planten daar kan ik het écht niet bij zien!
    Kan mij iemand zeggen waarmee ik in mijn geval te maken heb,ik hoop écht op één vrouwtje!
    Ik heb er enkele foto's bij geplaatst in de hoop dat iemand me erbij kan helpen.

    Alvast bedankt
    20160709_170305.jpg
    20160709_170318.jpg
    20160709_170338.jpg
  • Ano5
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2016
    • 82

    #2
    Re: Mannetje of vrouwtje???

    ik zeg vrouwtje

    Comment

    • Dutchpatje87
      Elite Stoner
      MemberLucky Member
      • Jul 2016
      • 135

      #3
      Re: Mannetje of vrouwtje???

      ik hoop het dat het een vrouwtje is. ik heb nogal me twijfels omdat ik balletjes zie. vandaar me post.
      ben iedere geval al bij 1 iemand de gerantie geeft op een vrouwtje

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #4
        Re: Mannetje of vrouwtje???

        Ge zegt zelf dat ge balletjes ziet. Ik ook. Hoe je daar dan een vrouwtje in kan zien? Duidelijk een mannetje...

        Comment

        • Stemma
          Exquisite Grower
          420 Member
          • Mar 2014
          • 7415

          #5
          Re: Mannetje of vrouwtje???

          Is het regulier zaad? Zou anders ook nog herma kunnen zijn.
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment

          • Ano5
            Expert Stoner
            MemberLucky Member
            • Apr 2016
            • 82

            #6
            Re: Mannetje of vrouwtje???


            mij lijkt dat er uit die ronde balletjes een pistel komt maar ik kan het ook mis hebben.
            ik zie er maar 1 niet meerdere. of het zit er tussen in. mannelijk/vrouwelijk.

            Comment

            • Dutchpatje87
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • Jul 2016
              • 135

              #7
              Re: Mannetje of vrouwtje???

              lijkt erook op de foto dat er een pistel uit komt. zit ook aan de andere kant volgensmij . zal morgen ochtend ff spieken. is nu beetje te donker buiten

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              waren zaadjes van een vriend van me. van zijn oude oost

              Comment

              • beowulf
                Exquisite Grower
                MemberLucky Member
                • Nov 2008
                • 6495

                #8
                Re: Mannetje of vrouwtje???

                Dan zien jullie toch iets wat ik ni zie Je ziet ook twee ballen in de oksel. Moest het een pistel zijn, dan was het ook maar eentje. Althans, ik heb op die plaats nog nooit twee pistels boven elkaar zien zitten. Vorm is ook gewoon die van een bal en niet van een calix, die zijn spits.

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #9
                  Re: Mannetje of vrouwtje???

                  Ik zie ook ballen
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • Tjirp
                    T.H.C. Master
                    Nieuw Lid
                    • Jun 2016
                    • 531

                    #10
                    Re: Mannetje of vrouwtje???

                    Comment

                    • Dutchpatje87
                      Elite Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2016
                      • 135

                      #11
                      Re: Mannetje of vrouwtje???

                      Ik heb nog een 2de plantje. Heb ik net ff foto van gemaakt hier zie ik iedergeval geen balletjes. Wel misschien beginnent pisteltje. Is wat bruinnig
                      Graag jullie mening
                      20160710_104412.jpg
                      20160710_104425.jpg
                      20160710_104429.jpg
                      20160710_105942.jpg

                      Het mannetje ligt al inmiddels al in de gtf bak
                      20160710_104143.jpg

                      Comment

                      • Hypnotized
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2014
                        • 926

                        #12
                        Re: Mannetje of vrouwtje???

                        Dat zijn gewoon blaadjes, wel raar dat ze bruin worden..

                        Comment

                        • Dutchpatje87
                          Elite Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2016
                          • 135

                          #13
                          Re: Mannetje of vrouwtje???

                          Jaa vandaar ook me twijfels. Ik laat deze nog wel ff staan want zie ook nog geen balletjes. Hoop na die andere dat dit tog een vrouwtje is. Goed begin voor beginnende kweker

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Zodra ik balletjes zie weeet ik genoeg

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Reactie. Zijn nog altijd welkom inverband me 2de plantje

                          Comment

                          • Dutchpatje87
                            Elite Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2016
                            • 135

                            #14
                            Re: Mannetje of vrouwtje???

                            Reageert er niemand meer. Alleen maar kijkers

                            Comment

                            • Stemma
                              Exquisite Grower
                              420 Member
                              • Mar 2014
                              • 7415

                              #15
                              Re: Mannetje of vrouwtje???

                              Probeer eens met wat nieuwe foto's, vond de andere nou niet bepaald scherp
                              Stemma doet het forum, stout 2017

                              Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                              Comment

                              Bezig...