Hulp gevraagd

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #16
    Re: Hulp gevraagd

    Het nieuwe blad kleurt weer geel.
    Zo te zien is het even goed gegaan, en nu gaat het weer fout.
    Wat heb je in de tussentijd veranderd ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • rosse gabber
      Senior Stoner
      Member
      • Jun 2016
      • 37

      #17
      Re: Hulp gevraagd

      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
      Het nieuwe blad kleurt weer geel.
      Zo te zien is het even goed gegaan, en nu gaat het weer fout.
      Wat heb je in de tussentijd veranderd ?
      Ik heb niets veranderd, ik ben 4dagen op reis geweest en had ze een extra beetje water gegeven voor ik vertrok
      mn moeder heeft de dagen dat ik weg was water en voeding gegeven

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Vandaag heb ik de aarde ook wat omgegooit om de aarde luchtiger te maken, die was redelijk aangeduwt

      Comment

      • Eerstekamerlid
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2013
        • 5066

        #18
        Re: Hulp gevraagd

        Die lijdt idd aan refuges nauticus oftewel blokkades door wateroverschot als je t mij vraagt.
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment

        • rosse gabber
          Senior Stoner
          Member
          • Jun 2016
          • 37

          #19
          Re: Hulp gevraagd

          Oorspronkelijk geplaatst door Eerstekamerlid
          Die lijdt idd aan refuges nauticus oftewel blokkades door wateroverschot als je t mij vraagt.
          Dus beste paar dagjes droog zetten

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #20
            Re: Hulp gevraagd

            Hoe gaat het nu ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • rosse gabber
              Senior Stoner
              Member
              • Jun 2016
              • 37

              #21
              Re: Hulp gevraagd

              Het is hetzelfde gebleven, ze zijn niet gegroeit, kleur bleef hetzelfde
              kan dit mss aan de zaadjes liggen? Een vriend had ook een zaadje van de mijne en die heeft excact hetzelfde

              Comment

              • Gps
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Apr 2014
                • 1988

                #22
                Re: Hulp gevraagd

                Gebruikt die vriend een andere lamp of doet hij alles het zelfde ?
                Lets not criticize but legalize

                Comment

                • rosse gabber
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Jun 2016
                  • 37

                  #23
                  Re: Hulp gevraagd

                  Oorspronkelijk geplaatst door Gps
                  Gebruikt die vriend een andere lamp of doet hij alles het zelfde ?
                  Hij gebruikte een andere lamp en geen voeding, zat ook in een tent

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #24
                    Re: Hulp gevraagd

                    Nope dat ligt niet aan de zaadjes.
                    Bijna iedere nieuwe kweker zet z'n planten te nat, dus dat zal je maat ook wel gedaan hebben als ze bij hem hetzelfde doen als bij jou.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • rosse gabber
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Jun 2016
                      • 37

                      #25
                      Re: Hulp gevraagd

                      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                      Nope dat ligt niet aan de zaadjes.
                      Bijna iedere nieuwe kweker zet z'n planten te nat, dus dat zal je maat ook wel gedaan hebben als ze bij hem hetzelfde doen als bij jou.
                      Ik heb ze al droog laten komen, zouden ze er nog door komen? De wortels zijn praktisch niets :/

                      Comment

                      • kanon
                        Expert Grower
                        420 MemberLucky Member
                        • Sep 2015
                        • 1387

                        #26
                        Re: Hulp gevraagd

                        perfect voorbeeld dit van zomaar ergens aan beginnen zonder basis kennis

                        suc6 man verder
                        sigpic
                        LED there be light

                        Comment

                        • rosse gabber
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Jun 2016
                          • 37

                          #27
                          Re: Hulp gevraagd

                          Oorspronkelijk geplaatst door kanon
                          perfect voorbeeld dit van zomaar ergens aan beginnen zonder basis kennis

                          suc6 man verder
                          Ik heb er redelijl wat over opgezocht en heb mn best gedaan om dit in de praktijk toe te passen, maar is helaas niet geworden wat ik verwachtte
                          toch bedankt

                          Comment

                          • Gps
                            Super Grower
                            MemberLucky Member
                            • Apr 2014
                            • 1988

                            #28
                            Re: Hulp gevraagd

                            Oorspronkelijk geplaatst door rosse gabber
                            Ik heb ze al droog laten komen, zouden ze er nog door komen? De wortels zijn praktisch niets :/
                            Weg gooien kan altijd nog. Hoe weet je dat er bijna geen wortels zijn ? Ik hoop niet dat je de plant uit de aarde getrokken hebt ?
                            Lets not criticize but legalize

                            Comment

                            • QnQ
                              Godlike Grower
                              Lucky Member
                              • Sep 2010
                              • 26093

                              #29
                              Re: Hulp gevraagd

                              Yep, gewoon afwachten, zo'n plantje is pas dood als er niks groens meer aan zit en ze plat op de grond ligt. Tot die tijd is er altijd hoop.
                              Ik heb mijn plantjes gister voor het eerst afgelopen week een klein beetje water bij gegeven. Vandaag weer niks.
                              Als het af en toe regent en de plantjes niet de hele pot bedekken hoef je maar weinig water te geven.
                              Heb je nog een nieuwe foto ?
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              • rosse gabber
                                Senior Stoner
                                Member
                                • Jun 2016
                                • 37

                                #30
                                Re: Hulp gevraagd

                                Oorspronkelijk geplaatst door Gps
                                Weg gooien kan altijd nog. Hoe weet je dat er bijna geen wortels zijn ? Ik hoop niet dat je de plant uit de aarde getrokken hebt ?
                                1tje is er van een vriend, de grootste, die was volledig kapot
                                hij heeft die uitgehaald en de wortels zijn heel klein

                                Comment

                                Bezig...