Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp Nodig!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hulp Nodig!

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Hulp Nodig!

    Ja, je bent het meest belangrijke vergeten : Voorbereiding.
    Toen ik begon met plantjes was er nog geen internet.
    Alles wat je wilde weten was door middel van trial-and-error of door hele middagen boeken lezen in de bibliotheek.
    Boeken over tuinen, tuinieren, groente kweken etc,,,over Cannabis was er niets.
    Tegenwoordig is er teh internetz.
    ALLES staat er op, en alles is al eens gedaan en voorgedaan, duizenden keren.
    Als je in deze tijd nog met dit soort vragen zit, dan ben je nog niet echt op zoek geweest naar antwoorden.

    Hier staat alles over binnen kweken. 7000+ topics.
    Als je de helft doorgelezen hebt kun je je eigen vragen beantwoorden en een succesvolle kweek doen.

    Anyways, misschien heb je geluk en is er iemand anders die alles nog een keer vanaf het begin wil uitleggen.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Hulp Nodig!

      Ik kan toch nog veel dingen niet vinden omdat er juist zoveel topics zijn!

      Zoals is het handig om HPS en een LED lamp bij elkaar te hangen in de tent?
      en heb jij toevallig een site voor me voor goedkope afzuiging ? of suggesties om het anders op te lossen?

      Comment


        #4
        Re: Hulp Nodig!

        Oorspronkelijk geplaatst door nederlander007 View Post

        Ik heb heel veel topics al gelezen, maar toch zie ik overal andere dingetjes.
        Zoals?

        Als dat gevolgd wordt door is afzuiging een must bij HPS dan heb ik daar mijn bedenkingen bij. Verder zijn er geen goeie kweekschema's, enkel goeie kweekverslagen en je hoeft er maar eentje uit te kijken om te zien hoe alles in zen werk gaat.

        En twee topics lager staat alweer de volledige uitleg... Met een nickname als 007 mag je zelf wel wat speurwerk verrichten, ni?

        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...lete-kweektent
        Last edited by beowulf; 14 July 2016, 14:19.

        Comment


          #5
          Re: Hulp Nodig!

          Hey,

          ik gebruik Mars hydro 480w reflective series. (LED Lampen)
          voor de groei van de plant zou ik alleen je LED gebruiken.
          zogauw ze gaan bloeien je HPS erbij.
          als je met alleen Led kweekt kan je voor problemen komen te staan bij sommige strains, dat je misschien wat meer cal/mag moet toevoegen.

          Als je mij snel en makkelijk wil berijken mag je mij toevoegen op instagram; DutchStoned (Daar beantwoord ik alle vragen en kunnen we snel fotos wisselen)

          Gr, Dutchstoned

          PS; ik heb al een stuk of 8 soorten gekweekt onder mijn LED en ik vond Mango Saphire van humboldt seeds de beste. erge mooie compacte toppen en erg lekkere smaak en high.

          Comment

          Bezig...
          X