Is dit een goede set graag jullie advies
Collapse
X
-
Re: Is dit een goede set graag jullie advies
Je moet naar reviews kijken van de aangeboden spullen.
Volgens mij is de gtools afzuiger luidruchtig maar kan me vergissen. -
Re: Is dit een goede set graag jullie advies
Jah afzuiger maakt helaas behoorlijk herrie wat ik lees
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Het is behoorlijk lastig een goed setje te vinden. Ik heb er al de ballen verstand van heb me behoorlijk in gelezen maar blijft lastigComment
-
Re: Is dit een goede set graag jullie advies
Zelf softbox maken, dempt die al aanzienlijk. Of je zet er een dimmer tussen. Bij mij hangt die g-tools op een smscom hybrid controller en die draait stiller dan een softbox. Variac zou hetzelfde effect moeten hebben.Comment







Comment