600W op 100x100x200 is dat verstandig

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • shivaman
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2012
    • 905

    #31
    Re: 600W op 100x100x200 is dat verstandig

    ik heb net een nieuw vennetje gekocht.
    bestron 16W , die kan als clip of als tafelventilator.
    ideaal dingetje die je niet hoort.

    Shivaman-s-Amnesia-scrogg

    Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
    (running)

    Comment

    • Hoeloes
      Advanced Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jun 2016
      • 1051

      #32
      Re: 600W op 100x100x200 is dat verstandig

      Thx shivaman, ik ga er gelijk even naar kijken.


      It's a medicine!!
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

      Comment

      • Smookie86
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Jul 2016
        • 179

        #33
        Re: 600W op 100x100x200 is dat verstandig

        Jah ik baal er ook zeker van maar het is niet anders Keep your head up

        Op welke hoogte is het beste een ventilator te plaatsen dat kan ik nergens terug vinden in de kweek verslagen

        En wat voor voeding raden jullie aan er is zo veel keus dat ik de bomen door het bos niet meer zie

        Comment

        • shivaman
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2012
          • 905

          #34
          Re: 600W op 100x100x200 is dat verstandig

          Van de ventilator staat genoeg beschreven volgens mij.
          Ik heb zelf 1 clipfan bij de inlaat onderin, die blaast naar rechts..
          en aan de rechterkant 1 die blaast onder de lamp door naar links.
          gewoon ff beetje testen.
          je moet m iig niet vol op de plant laten waaien.

          en qua voeding.. ieder heeft zo zijn eigen voorkeur.
          zelf gebruik ik plagron terra. ze hebben wel een mooi starters-kitje.
          - power roots
          - enzyme
          - terra grow
          - terra bloom
          - green sensation (booster)

          voor 45 piek heb je zo'n pakket voor 1 of 2 runs.
          Shivaman-s-Amnesia-scrogg

          Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
          (running)

          Comment

          • Smookie86
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Jul 2016
            • 179

            #35
            Re: 600W op 100x100x200 is dat verstandig

            Oké top ga ik toch ff verder zoeken over ventilators. En kwa voeding dat pakketje heb ik idd vaker voor bij zien komen

            Comment

            Bezig...