Twijfels oogsten!?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • northenlightje
    Stoner
    Member
    • May 2016
    • 20

    #16
    Re: Twijfels oogsten!?

    Hoihoi, bedankt
    hoelang is een beetje?
    Dacht er ook al aan aan trips
    Moet ik dit tegen gaan? Of kan het niet zoveel kwaat?

    Mvg

    Comment

    • kanon
      Expert Grower
      420 MemberLucky Member
      • Sep 2015
      • 1387

      #17
      Re: Twijfels oogsten!?

      Als ik puur naar de dichtheid van je toppen kijk en dus niet naar je trichomen.

      zou ik zeggen die mogen nog wel 2 weken of misschien zelfs langer.

      hebben deze een toppen booster gehad ?
      sigpic
      LED there be light

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #18
        Re: Twijfels oogsten!?

        Nice, zien er goed uit.
        Heb je een goed wietje aan, als je van Northern Light houdt.

        Als je geen rot ziet zou ik haar nog een weekje laten staan.
        Dat komt precies overeen met de gemiddelde tijd die een autoflower nodig heeft: 3 maanden.
        Maar als je toprot tegenkomt meteen oogsten.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • kanon
          Expert Grower
          420 MemberLucky Member
          • Sep 2015
          • 1387

          #19
          Re: Twijfels oogsten!?

          zover ik kan zien maar weet je nooit zeker kan ik gen toprot ondekken?

          wat is er mis met een NL QNQ ? jij houd er niet van gok ik?

          Ik vind 2 dingen heel lekker altijd das een Kush of een NL(x) en natuurlijk skunk
          sigpic
          LED there be light

          Comment

          • northenlightje
            Stoner
            Member
            • May 2016
            • 20

            #20
            Re: Twijfels oogsten!?

            Hoi alle, ik heb nog geen toprot kunnen ontdekken. Ze hebben enkel lightmix/batmix 50/50 en de eerste paar weken wortelstimulatie/bladvoeding en alga grow mee gekregen dus geen boosters. Heb ondertussen nog wat fotos geschoten. Ze staat in een 10L bak, der nichtje staat in een 17L pak maar daar beginnen net de haartjes bruin te worden die is zeker nog niet rijp. Ik zal later daar ook wel wat fotos van maken.



















            Comment

            • kanon
              Expert Grower
              420 MemberLucky Member
              • Sep 2015
              • 1387

              #21
              Re: Twijfels oogsten!?

              zoals ik al zei zover ik gokken kan nog 2 weken en misschien wel meer, en bruine pistels zegt niks , kijken naar Trichomes wel.
              sigpic
              LED there be light

              Comment

              • northenlightje
                Stoner
                Member
                • May 2016
                • 20

                #22
                Re: Twijfels oogsten!?

                Bedankt iedereen.

                Hey, ik kwam een heel klein stukje toprot tegen in mn bovenste top dus gelyk de bovenste top omgehakt. Ik heb even een vraag, ik wil ice o later hasj maken met me overgebleven bladafval(de bladeren met thc tuurlijk) nou is mijn vraag hoe droog ik het best mn bladeren?. Ik wil het liefst even wachten tot al mijn dames klaar zyn(2-3weken) maar hoe droog ik mn bladeren? Mvg

                Comment

                • kanon
                  Expert Grower
                  420 MemberLucky Member
                  • Sep 2015
                  • 1387

                  #23
                  Re: Twijfels oogsten!?

                  gewoon zoals je toppen ook zou drogen -> min 10 dagen -> erna het 24 uur in de vriezer doen je knipafval en dan ..............................
                  sigpic
                  LED there be light

                  Comment

                  • belladonna
                    Guru of all Growers
                    Lucky Member
                    • Aug 2008
                    • 10674

                    #24
                    Re: Twijfels oogsten!?

                    Elk blad met wasknijpertje aan de was lijn hangen en laten drogen dan in de drogerdoen klaar
                    God was never on your side..

                    Comment

                    • FlintStoned
                      Banned
                      • Oct 2012
                      • 5580

                      #25
                      Re: Twijfels oogsten!?

                      Als je ice-o-lator hash wil maken kan je het blad ook vers invriezen en dan gebruiken. Voordeel boven vers ingevroren bladafval t.o.v. gedroogd bladafval gebruiken is dat bij werken met vers materiaal er veel minder kleine stukjes plantmateriaal ontstaan die mee door het zeef komen. Als je met vers ingevroren bladmeteriaal werkt krijg je dus een schonere ice hash.

                      Dit bericht was samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Comment

                      Bezig...