Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Graag meningen over mn special queen #1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Graag meningen over mn special queen #1

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen graag zou ik wat meningen krijgen van jullie over mijn special queen over de groei en of er nog een mooie bloei zou aankomen.

    Ze is ontkiemt op 7juni en heeft wat achterstand opgelopen door het slechte weer de eerste weken. Ze is ondertussen 85cm groot maar normaal is haar oogst moment eind september maar haar bloeitijd zou tot 9 weken duren maar er is nog geen echte teken van haar bloei dus vraag ik mij wel af of dit nog goed komt want ze kan niet binnen komen voor moest het te slecht weer worden na september dus zit ik wel met wat twijfels van wat ik moet gaan doen dan 😅 Hier enkele foto's van hoe ze er nu uitziet. Alvast bedankt!

    image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg

    #2
    Re: Graag meningen over mn special queen #1

    Zijn dat pistels op de tweede foto, ja toch? Dus over een weekje of twee zal de bloei er wel zijn lijkt me.

    Comment


      #3
      Re: Graag meningen over mn special queen #1

      Er is niks wat je kan doen. Het oogstmoment kan je niet voorspellen, en de zaadverkoper zit er altijd (bewust) heel ver naast.
      Goed blijven verzorgen, eigenlijk blijven doen wat je doet, want ze staat er erg goed bij.
      En verder afwachten, hopen dat je zo dicht mogelijk bij die 9 weken bloei gaat komen.
      Na september gaat het ook niet opeens 10 graden vriezen, dus tot het zover is, geen paniek.
      Succes!

      nb. Meer aarde betekent meer wortels betekent dikkere stam betekent grotere plant betekent meer oogst
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Graag meningen over mn special queen #1

        Ja wessos er zijn hier en daar in de oksels paar witte draadjes bedankt voor jullie reactie! En ja ze krijgt de dagelijkse aandacht en verzorging ik doe zeker mijn best na zo 2 slechte oogsten van een jack herrer en een white thunder van kera seeds

        Comment

        Bezig...
        X