beginnende eerste buitenkweek van een echte beginner.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • benno420
    Senior Stoner
    Member
    • Aug 2016
    • 26

    #1

    beginnende eerste buitenkweek van een echte beginner.

    Korting op 420shop
    Help! mijn eerste buitenkweek en plant begint volgens mij te bloeien , maar er komt al verkleuring aan de top (pen).
    komt dit wel goed? want de toppen zijn nog erg klein?
    hulp word gewaardeerd.




    20160812_122408.jpg


    20160812_122430.jpg

    20160812_122419.jpg
  • Tjirp
    T.H.C. Master
    Nieuw Lid
    • Jun 2016
    • 531

    #2
    Re: beginnende eerste buitenkweek van een echte beginner.

    Overvoeding, aanraking en te natte/vochtige omstandigheden kunnen ervoor zorgen dat ze wat vroegtijdig bruin verkleuren.
    Het zal waarschijnlijk dat laatste zijn.
    Hoe oud is deze plant en over welke strain gaat het hier ?

    Comment

    • benno420
      Senior Stoner
      Member
      • Aug 2016
      • 26

      #3
      Re: beginnende eerste buitenkweek van een echte beginner.

      het is een white widow autoflower en idd het is steeds vochtig met de natte zomer.

      ook heb ik er een zak microscoop opgezet misschien daarom beschadigd?

      plant is 8 weken oud,

      Kan ik het gewoon z`n gang laten gaan of moet ik bepaalde maatregelen treffen?
      Last edited by benno420; 12 August 2016, 12:15.

      Comment

      • Old Dagga
        Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2016
        • 670

        #4
        Re: beginnende eerste buitenkweek van een echte beginner.

        Niet echt goed te zien op de foto's,
        maar in mijn ogen toch alleen de pistels
        die een beetje verkleuren!

        succes O.D.

        Comment

        • Tjirp
          T.H.C. Master
          Nieuw Lid
          • Jun 2016
          • 531

          #5
          Re: beginnende eerste buitenkweek van een echte beginner.

          Lijkt niks abnormaal aan voor een autoflower van 8 weken.
          Zoals het er nu uitziet hoef je je geen zorgen te maken om de pistels op zich. Probeer de toppen niet te veel onnodig aan te raken.
          Microscoop bumpen wordt best vermeden. Iedere pistel die veel te vroeg bruin wordt kan afvallen en dus als extra dode materie in je sticky top plakken.
          Best let je op met vocht zoals iedere lage landen buiten -en kas kweker. Je kan altijd je pot een regenjasje rond de kluit geven als het te veel regent.
          Afdakjes kunnen ook helpen.
          Er valt genoeg te lezen in de buiten growreports over vocht en rot problemen. Een belezen grower is er 2 waard.

          Veel succes in ieder geval.

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #6
            Re: beginnende eerste buitenkweek van een echte beginner.

            Niks mis met die plant hoor mooi in bloei gaat nog wel paar weken duren voor hij klaar is
            God was never on your side..

            Comment

            • benno420
              Senior Stoner
              Member
              • Aug 2016
              • 26

              #7
              Re: beginnende eerste buitenkweek van een echte beginner.

              mijn dank ik laat het z`n gang gaan.
              zo zie je maar weer met velen komen we ver,
              ik zal er van af blijven met m`n microscoop, en zeker heb ik een afdakje voor vochtig weer.
              als het te erg word haal ik ze zelfs naar binnen, zou zone zijn als het mislukt, voor tips ben ik altijd in.

              nogmaals dank .

              Comment

              • belladonna
                Guru of all Growers
                Lucky Member
                • Aug 2008
                • 10674

                #8
                Re: beginnende eerste buitenkweek van een echte beginner.

                Binnen halen niet doen gewoon onder afdak zetten anders krijg je plant veel stress
                God was never on your side..

                Comment

                • benno420
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Aug 2016
                  • 26

                  #9
                  Re: beginnende eerste buitenkweek van een echte beginner.

                  ok. dank voor de tip.
                  ik dacht als beginner dat binnenhalen goed voor een plant is als het te koud en nat word s`nachsts.
                  heb er naast ook nog een candy kush staan , die groeit als kool, ook autoflower
                  20160812_155641.jpg
                  deze candy kush groeit echt als kool en ik blijf er dan ook vanaf.
                  volgens mij gaat het goed? zou zonde zijn als dit mislukt, maar ik denk dat iedereen er zo over denkt.

                  gr ben.
                  Attached Files

                  Comment

                  • beowulf
                    Exquisite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2008
                    • 6495

                    #10
                    Re: beginnende eerste buitenkweek van een echte beginner.

                    Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
                    Binnen halen niet doen gewoon onder afdak zetten anders krijg je plant veel stress
                    Heb je dat al 100 keer zien typen en ik blijf het overdreven vinden. Wat is het verschil tussen de pot oppakken en binnen zetten of wat wind? Die plant merkt dat wsl niet eens, tis geen baby die je oppakt. Je kan ze veel beter binnen zetten dan een hele dag in de regen laten staan.

                    Ik krijg stress van zo'n berichten Plant kent het begrip stress ni, raakt enkel ontregeld door bepaalde factoren waarvan licht er eentje is. Al de rest is muggenziften.

                    Comment

                    Bezig...