Zaadjes in mn autoflower

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Robbie267
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Sep 2015
    • 15

    #1

    Zaadjes in mn autoflower

    Korting op 420shop
    Hoi!

    Ik heb dit jaar autoflowers in de tuin gehad. Nou is er bij 1 plant allemaal zaadjes gegroeit.
    Nou vroeg ik me af of deze zaadjes dan nu ook vrouwelijke autoflowers zijn
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #2
    Re: Zaadjes in mn autoflower

    Laten we het erop houden dat je daar niks mee kan doen. Als ze al vrouwelijk zouden zijn dan met een te hoge herma factor. Maar aangezien je niet weet vanwaar het stuifmeel komt is dat ook niet met zekerheid te zeggen.

    Van welke breeder was het origineel mss?

    Comment

    • Robbie267
      Junior Stoner
      Nieuw Lid
      • Sep 2015
      • 15

      #3
      Re: Zaadjes in mn autoflower

      Jammer want heb er best wel wat. Wat herma factor is weet ik niet
      Ze komen bij Royal Queen Seeds vandaan

      Comment

      • ikhebeennaam
        T.H.C. Master
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jul 2016
        • 512

        #4
        Re: Zaadjes in mn autoflower

        Dat ze zichzelf bevrucht heeft en dus hermafrodiet is....

        Comment

        • beowulf
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 6495

          #5
          Re: Zaadjes in mn autoflower

          Ja, ik had al zo'n vermoeden dat het weer RQS ging zijn. Andere breeder kiezen volgende keer. Herma is wat jij dus hebt voorgehad. Vrouwelijke plant die zichzelf bestuifd heeft. De kans dat die zaden die je nu hebt hetzelfde gaan doen is nog groter dan de originele zaden. Je kan altijd nog een mail sturen naar RQS om te zeggen dat ze rommel verkopen.

          Comment

          • Robbie267
            Junior Stoner
            Nieuw Lid
            • Sep 2015
            • 15

            #6
            Re: Zaadjes in mn autoflower

            oke gewoon weggooien dus. toch jammer
            Maar waar moet ik ze dan voortaan bestellen?

            Comment

            • djw4
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • Aug 2012
              • 1916

              #7
              Re: Zaadjes in mn autoflower

              hoi robbie ducht passion seeds heeft ook goede autoflowers grts
              Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

              Comment

              • ikhebeennaam
                T.H.C. Master
                420 MemberMemberLucky Member
                • Jul 2016
                • 512

                #8
                Re: Zaadjes in mn autoflower

                Ja?
                Hoezo zeg je dat?

                Heb je er ervaring mee?

                Comment

                • ikhebeennaam
                  T.H.C. Master
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Jul 2016
                  • 512

                  #9
                  Re: Zaadjes in mn autoflower

                  A sorry bad mood

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Re: Zaadjes in mn autoflower

                    @Robbie: Hier kun je alle posts over growshops en zadenverkopers vinden: Growshops en seedshops

                    Grtz
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • TheOneiroi
                      Zaadje
                      Nieuw Lid
                      • Aug 2016
                      • 4

                      #11
                      Re: Zaadjes in mn autoflower

                      beowulf, Je bent blijkbaar niet tevreden over RQS. Welke problemen ken je? Persoonlijk ben ik tevreden van RQS snelle en goede service.
                      Ik heb er een aantal bestelling gedaan en 95% van mijn zaadjes zijn uitgekomen. Ik ben een beginnende buitenkweker en had een lage opbrengst (ongeveer 15gr per plant). Kan dit door het zaad zijn? Had een andere zaad winkel meer opbrengst gehad?

                      Ik heb mezelf wel betrapt op een aantal beginners fouten (te kleine pot, te weinig voeding) en verder was het kut weer.

                      Comment

                      • ikhebeennaam
                        T.H.C. Master
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Jul 2016
                        • 512

                        #12
                        Re: Zaadjes in mn autoflower

                        Nee rqs zaad schijnt nog wel eens hermafrodiet plantjes op te leveren

                        Comment

                        • TheOneiroi
                          Zaadje
                          Nieuw Lid
                          • Aug 2016
                          • 4

                          #13
                          Re: Zaadjes in mn autoflower

                          hermafrodiet = gratis zaad of ben ik verkeerd. Ik heb 16 zaadjes 15 uitgekomen geen hermafordiet.

                          Comment

                          • beowulf
                            Exquisite Grower
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2008
                            • 6495

                            #14
                            Re: Zaadjes in mn autoflower

                            Je kan nooit bewijzen dat het aan de genetica ligt, maar bij rqs lees je gewoon te vaak dat planten herma uitdraaien. Wat ben je met gratis zaad trouwens? Ga je dat risico nog eens lopen?
                            Ik vind al wel is een stressballetje van het toppen/scroggen, maar heb een sweet seeds nog nooit herma weten uitdraaien.

                            Comment

                            • ikhebeennaam
                              T.H.C. Master
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • Jul 2016
                              • 512

                              #15
                              Re: Zaadjes in mn autoflower

                              Herma is zaad dat je weggooit
                              Teveel kans dat er uit dat zaad ook weer hermas komen

                              Comment

                              Bezig...