Buitenwater. Goed of slecht?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #16
    Re: Buitenwater. Goed of slecht?

    Tjonge jonge dat water word gezuiverd door de aarde waar jij jou water op gooi en de plant neem alleen wat hij nodig heeft de rest niet
    God was never on your side..

    Comment

    • black87
      Junior Stoner
      Nieuw Lid
      • Apr 2013
      • 17

      #17
      Re: Buitenwater. Goed of slecht?

      Puur meedenken, is het nog raadzaam om water uit de natuur, wat geen regenwater is. Dus inderdaad vanuit een beek o.i.d. te koken?. Ik zou me ergens kunnen voorstellen dat er in de natuur ook negatieve organismen in het water kunnen zitten ..

      Succes verder!

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #18
        Re: Buitenwater. Goed of slecht?

        Tjee der zitten monsters in man man
        God was never on your side..

        Comment

        • adirsadi
          Stoner
          Member
          • Sep 2008
          • 23

          #19
          Re: Buitenwater. Goed of slecht?

          Proberen kan natuurlijk geen kwaad
          Expirimenteren helemaal niet...
          Probeer een monster op te nemen en check de ph waarde,die hoort 5.8 /6.2 te zijn (afzuren natuurlijk).
          Probeer de water een dag te laten staan en meet vervolgens weer je ph waarde .
          Die zal vast lager zitten .
          Mocht de ph waarde onder de 7 zitten,dan zou ik het niet afzuren en het zo meegeven aan de plantjes.
          Succes

          Comment

          Bezig...