Wat is hier gebeurd???

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ikhebeennaam
    T.H.C. Master
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jul 2016
    • 512

    #31
    Re: Wat is hier gebeurd???

    En?
    Nog iets rookbaars

    Comment

    • beowulf
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 6495

      #32
      Re: Wat is hier gebeurd???

      Zonder toppen wordt dat moeilijk.

      Comment

      • Brainwreck
        Junior Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2016
        • 581

        #33
        Re: Wat is hier gebeurd???

        Oorspronkelijk geplaatst door ikhebeennaam
        En?
        Nog iets rookbaars
        Nee helaas, zo ver was ik nog niet.
        Ik was nog bezig met de groei.
        Maar na thuiskomst vandaag zag ik m er zo zielig bij hangen en zag dat ie er niet meer bovenop zou komen.
        Dus dan helaas maar einde verhaal voor deze keer.

        Toch allemaal bedankt voor de reacties en adviezen.
        sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

        Comment

        • ikhebeennaam
          T.H.C. Master
          420 MemberMemberLucky Member
          • Jul 2016
          • 512

          #34
          Re: Wat is hier gebeurd???

          Volgende keer beter

          Comment

          • Brainwreck
            Junior Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2016
            • 581

            #35
            Re: Wat is hier gebeurd???

            Juist.
            Laten we hopen dat de volgende keer beter zal zijn.

            a8.jpg
            sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

            Comment

            Bezig...