Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraagje

    Korting op 420shop
    Beste,
    welke zaadsoort zou ik het beste bestellen voor nu in een growtent te stoppen?
    Of is dit eerder eigen keuze?

    #2
    Re: Vraagje

    Lees de tekst bij de zaden keuze
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Vraagje

      Haha. Blijf gewoon weg bij royal queen seeds en de rest is iene miene mutte en hopen dat er iets tussen zit naar uw smaak.
      Waar ik tot nu toe heel tevreden van ben en een paar van mijn kameraden ook: Ice cool, sweet cheese, wild rose en black jack van sweet seeds. Maar ja, de gustibus et coloribus eh.

      Comment


        #4
        Re: Vraagje

        Ze klinken gewoon zelfs al vet beowulf😂

        Comment


          #5
          Re: Vraagje

          Welke site raad je me dan wel aan op te bestellen?

          Comment


            #6
            Re: Vraagje

            420Shop
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: Vraagje

              En pak daar iets van sweet seeds, je zal het je ni beklagen. De sweet thai, cream caramel, cream 47 en cream mandarin zijn ook lekker. Op hun site staat trouwens nog steeds dat de verjaardagsactie geldt. Dus 3+1 en 5+2 gratis. Iets niet in voorraad op de site, JD pm'en of 420 mailen.

              Comment


                #8
                Re: Vraagje

                Waar ik tot nu toe heel tevreden van ben en een paar van mijn kameraden ook: Ice cool, sweet cheese, wild rose en black jack van sweet seeds.
                Ik ben ook zeer tevreden van sweet seeds, black jack is echt een topper.

                @Niels881 Nirvana, Green house, Barneys farm, Sensi seeds, Pyramid seeds, DNA genetics, Dinafem hebben ook goede en lekkere soorten.
                Is ook te zien wat je budget is! Goede cannabis zaden hoeven absoluut niet veel geld te kosten...

                Grtz
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment

                Bezig...
                X