Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie mening graag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Oogsten en Drogen: Jullie mening graag

    Korting op 420shop
    Beste mensen,

    Heb redelijk al wat gelezen op het forum en nu toch maar eens een account gemaakt om toch mee te kunnen praten en wat vragen te kunnen stellen.

    Dit is zijn foto's van me allereerste plantjes die ik zelf heb getracht groot te krijgen

    Ik denk nog 2 weekjes om te oogsten maar dat is maar giswerk na de informatie die ik gevonden heb.

    Gr. Slobberke
    Attached Files

    #2
    Re: Jullie mening graag

    Het beste is om een loep/microscoopje te nemen en de trichomen van dichtbij te bekijken. Er is een draadje op dit forum met uitleg over hoeveel procent milky en amber moet zijn voor een ideaal wietje, alhoewel daar uiteraard ook de meningen over verdeeld zijn.
    Ik meen nog aardig wat witte haren te zien, waardoor ik denk dat je zeker nog een paar weekjes moet. Het beste blijft toch om de trichomen zo nu en dan te bekijken.
    Succes!

    Comment


      #3
      Re: Jullie mening graag

      Een telefoon met camera van de laatste jaren kan ook ver genoeg inzoomen om de trichomen te zien.
      Foto maken in macro stand en daarna gewoon inzoomen tot je trichomen ziet

      Comment


        #4
        Re: Jullie mening graag

        Dat ga ik morgen eens proberen met me telefoon. Thx

        Comment


          #5
          Re: Jullie mening graag

          Handig zo'n wietforum, leer ik mijn camera ook beter kennen lol...ik zeg melkwit dus nog even geduld..blaadjes zijn ook nog mooi groen rond de kopjes..
          Attached Files

          Comment


            #6
            Re: Jullie mening graag

            Je kan de app microscoop downloaden,doen vele hier .
            Zelf denk ik 3 weekjes mits je geen toprot hebben (is een buitenplant toch?)


            Veel plezier en succes!

            Comment


              #7
              Re: Jullie mening graag

              Je kan trouwens beter je toppen van de zijkant bekijken

              Als je recht van boven op trichomen kijkt zie je alleen de schrijfcellen die altijd wit zijn....

              Comment


                #8
                Re: Jullie mening graag

                Even een update: heb ze lief de bol af gedaan en ten droge gehangen.Dat moet nog even maar heb even een proefje gerookt en het was nu al beter dan me laatste koop. Chrunchte makkelijk, smaakte al heel lekker en heeft nog maar 7 dagen gedroogd...dat beloofd wat jum jum

                Comment

                Bezig...
                X