Zien deze planten er goed uit?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • RoccoSmokes
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2016
    • 111

    #1

    Zien deze planten er goed uit?

    Korting op 420shop
    Hallo ik ben met een plant goed optijd begonnen, die begint binnekort aan ze bloeiperiode, maar die kleine heeft ze tijd nog nodig maar ik vroeg me af of ze er goed uit zien, want ben zelf namelijk niet zo slim in het kweken van wietplanten, dit zijn idd buitenplanten.20160904_122318.jpg20160904_122352.jpg20160904_122400.jpg20160904_122404.jpg
  • Old Dagga
    Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2016
    • 670

    #2
    Re: Zien deze planten er goed uit?

    Waarom staan ze dan binnen?
    Bang voor teveel licht?

    Succes O.D.

    Comment

    • RoccoSmokes
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Jul 2016
      • 111

      #3
      Re: Zien deze planten er goed uit?

      Het regent afentoe en wanneer er goed zon is staan ze buiten, nu voor de vensterbank dat is toch ook goed?

      Comment

      • Ronthebudman
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • May 2015
        • 916

        #4
        Re: Zien deze planten er goed uit?

        Is je plantje bang voor water?
        Laat die plant nou gewoon maar staan waar hij thuis hoort. Buiten in de natuur met al zijn elementen.....het is onkruid joh, regelt zich vanzelf.
        Succes.

        Comment

        • joremkrank
          Cronic Grower
          Lucky Member
          • Oct 2015
          • 3260

          #5
          Re: Zien deze planten er goed uit?

          pas als er toppen inzitten kan je last van toprot krijgen deze kennen gewoon lekker blijven buitenspelen
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment

          • KAYA74
            Son of the Bong
            MemberLucky Member
            • Apr 2016
            • 435

            #6
            Re: Zien deze planten er goed uit?

            Dat fotemodel op foto 1 kon wel eens flinke ballen krijgen🤔 (of ZE is knap gestrekt ) .....nr 2 wil ik wel "overnemen"😎😎😎

            GRTZ KAYA

            Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
            HOME WEED HOME

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: Zien deze planten er goed uit?

              Mijn allereerste gedachte was ook meteen "waarom staan ze dan binnen".

              Oh, het regent af en toe...tsjah, ik ben ook de hele dag bezig geweest alles binnen zetten.
              Vooral de appelboom zat vrij diep geworteld, 8 vlinderstruiken, pffffttt....en alle mais, tsjeeee man, ik ben echt een uur mais aan het uitgraven geweest, denk dat ik wel 70 maisplanten heb.
              En dan heb ik het nog niet over alle peperplanten, pfoei...die staan wel allemaal in potten, maar da's ook een heel gesleep, om 20x 11L potten naar binnen te halen, telkens als het gaat regenen.
              Gelukkig had ik net voor de grootste buien alles binnen. Pft...nou maar zien of alles weer terug naar buiten kan als het droog blijft vandaag.
              Zo blijf je bezig heh...je moet wat

              Maarre..da's de reden waarom je planten er een beetje breekbaar uitzien. (dunne stammetjes)
              Ze mogen dus echt gewoon 24/7 buiten blijven.
              Pas als het 5 graden gaat vriezen moeten ze naar binnen, dat komt misschien ook nog wel, want zo te zien bloeien ze nog niet, dus dat gaat nog wel 2 maanden duren voor ze enigszins klaar zijn.
              Geef je ook voeding ? Die grote is wat aan de lichte kant, qua kleur..
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • belladonna
                Guru of all Growers
                Lucky Member
                • Aug 2008
                • 10674

                #8
                Re: Zien deze planten er goed uit?

                Hahahah Q
                God was never on your side..

                Comment

                • jelly
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • May 2014
                  • 70

                  #9
                  Re: Zien deze planten er goed uit?

                  Dan heb je wel je dagelijkse beweging gehad he QnQ whaha..

                  Comment

                  • RoccoSmokes
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2016
                    • 111

                    #10
                    Re: Zien deze planten er goed uit?

                    Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                    Mijn allereerste gedachte was ook meteen "waarom staan ze dan binnen".

                    Oh, het regent af en toe...tsjah, ik ben ook de hele dag bezig geweest alles binnen zetten.
                    Vooral de appelboom zat vrij diep geworteld, 8 vlinderstruiken, pffffttt....en alle mais, tsjeeee man, ik ben echt een uur mais aan het uitgraven geweest, denk dat ik wel 70 maisplanten heb.
                    En dan heb ik het nog niet over alle peperplanten, pfoei...die staan wel allemaal in potten, maar da's ook een heel gesleep, om 20x 11L potten naar binnen te halen, telkens als het gaat regenen.
                    Gelukkig had ik net voor de grootste buien alles binnen. Pft...nou maar zien of alles weer terug naar buiten kan als het droog blijft vandaag.
                    Zo blijf je bezig heh...je moet wat

                    Maarre..da's de reden waarom je planten er een beetje breekbaar uitzien. (dunne stammetjes)
                    Ze mogen dus echt gewoon 24/7 buiten blijven.
                    Pas als het 5 graden gaat vriezen moeten ze naar binnen, dat komt misschien ook nog wel, want zo te zien bloeien ze nog niet, dus dat gaat nog wel 2 maanden duren voor ze enigszins klaar zijn.
                    Geef je ook voeding ? Die grote is wat aan de lichte kant, qua kleur..
                    Ja ik geef voeding gebruik alleen terragrow en terrabloom van plagron, dat is goed genoeg toch? En ik zal ze buiten houden

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                    Mijn allereerste gedachte was ook meteen "waarom staan ze dan binnen".

                    Oh, het regent af en toe...tsjah, ik ben ook de hele dag bezig geweest alles binnen zetten.
                    Vooral de appelboom zat vrij diep geworteld, 8 vlinderstruiken, pffffttt....en alle mais, tsjeeee man, ik ben echt een uur mais aan het uitgraven geweest, denk dat ik wel 70 maisplanten heb.
                    En dan heb ik het nog niet over alle peperplanten, pfoei...die staan wel allemaal in potten, maar da's ook een heel gesleep, om 20x 11L potten naar binnen te halen, telkens als het gaat regenen.
                    Gelukkig had ik net voor de grootste buien alles binnen. Pft...nou maar zien of alles weer terug naar buiten kan als het droog blijft vandaag.
                    Zo blijf je bezig heh...je moet wat

                    Maarre..da's de reden waarom je planten er een beetje breekbaar uitzien. (dunne stammetjes)
                    Ze mogen dus echt gewoon 24/7 buiten blijven.
                    Pas als het 5 graden gaat vriezen moeten ze naar binnen, dat komt misschien ook nog wel, want zo te zien bloeien ze nog niet, dus dat gaat nog wel 2 maanden duren voor ze enigszins klaar zijn.
                    Geef je ook voeding ? Die grote is wat aan de lichte kant, qua kleur..
                    Ja ik gebruik voeding terragrow en terrabloom van plagron, is mij verteld dat die 2 flesjes genoeg is, grow voor vroegere periode en bloom voor bloeiperiode, als het niet zo is zou ik wel willen weten wat ik er nog bij moet gebruiken, verders gaan ze nu goed en merk alleen dat hele kleine puntjes aan onderkant bruin word maar weet niet wat dt kan zijn, voorderest had ik bij die grote telang grow gebruikt, terwijl hij al bloei voeding nodig heeft, denk ik dan. Groetjes

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Oorspronkelijk geplaatst door KAYA74
                    Dat fotemodel op foto 1 kon wel eens flinke ballen krijgen樂 (of ZE is knap gestrekt ) .....nr 2 wil ik wel "overnemen"

                    GRTZ KAYA

                    Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
                    Was idd gestrekt toen hij wat kleiner was, hij groeide in velle zon, je mag wel helpen met wat tips inplaats van overnemen haha, is me eerste x daarom.

                    Comment

                    Bezig...