Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn planten worden maar niet groot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Mijn planten worden maar niet groot

    zo vaak mogelijk natspuiten met een plantenspuit de aarde ook nat spuiten,lampen op hoogste stand en op 400 zetten is nu eigenlijk te warm om binnen te kweken vandaar dat het zo stroef gaat.
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #17
      Re: Mijn planten worden maar niet groot

      Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
      normaal groeien ze ook omhoog. Muur stekken te diep gepoot?
      Geen idee wat je bedoelt ��

      Comment


        #18
        Re: Mijn planten worden maar niet groot

        Op je foto groeien ze horizontaal, of me monitor staat 90 graden gedraaid.

        Comment


          #19
          Re: Mijn planten worden maar niet groot

          Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank View Post
          zo vaak mogelijk natspuiten met een plantenspuit de aarde ook nat spuiten,lampen op hoogste stand en op 400 zetten is nu eigenlijk te warm om binnen te kweken vandaar dat het zo stroef gaat.
          Ook regelmatig gedaan...heb zelfs een luchtbevochtiger aangeschaft die ook non stop vocht inblies, vandaar ook waarschijnlijk dat mn luchtvochtigheid rond de 70-80% zat maar zelfs met dat ding erbij worden ze dus niet groter als dit;
          Na 3 weken ongeveer 25 tot 30 cm

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
          Op je foto groeien ze horizontaal, of me monitor staat 90 graden gedraaid.
          Haha nee dan is de foto waarschijnlijk gedraaid sorry daarvoor. Ze groeien wel degelijk omhoog.

          Comment


            #20
            Re: Mijn planten worden maar niet groot

            als je potten heel zwaar aanvoelen heb je ze verzopen,dat zou ook nog kunnen,maar is nu echt geen weer om voor te groeien onder hps,hier in de woonkamer al 26
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

            Comment


              #21
              Re: Mijn planten worden maar niet groot

              Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank View Post
              als je potten heel zwaar aanvoelen heb je ze verzopen,dat zou ook nog kunnen,maar is nu echt geen weer om voor te groeien onder hps,hier in de woonkamer al 26
              Had ik misschien de eerste keer iets te snel gedaan maar kan dat zo erg worden dat ze na 3 weken nog steeds zo klein blijven dan?? ��

              Mijn temp is met lampen aan met dit weer volgens mij niet slecht...rond de 28/29 graden

              Comment


                #22
                Re: Mijn planten worden maar niet groot

                Stekken hebben heel vaak spint, maar misschien heeft je stekkenboer ze al behandeld. Spint levert hoop narigheid op, kan vlgs mij ook groei achterstand opleveren. Vandaar mijn opmerking.
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  #23
                  Re: Mijn planten worden maar niet groot

                  Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                  Stekken hebben heel vaak spint, maar misschien heeft je stekkenboer ze al behandeld. Spint levert hoop narigheid op, kan vlgs mij ook groei achterstand opleveren. Vandaar mijn opmerking.
                  Dat hoop ik dan maar want ik heb er in elk geval niks aan gedaan ��.
                  Bedankt voor je reactie.
                  Ik laat ze nog maar een week op 18 uur staan...hopelijk klimmen ze nog !

                  Comment


                    #24
                    Re: Mijn planten worden maar niet groot

                    ik werd ook altijd gek van dat lange gegroei,ben ze toen appart voor gaan groeien,tl van rond de 50 watt of 150 watt hps werkt heel goed,zet ze in kleine potjes,zodat het te beschijnen opervlakte klein blijft
                    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                    Comment


                      #25
                      Re: Mijn planten worden maar niet groot

                      Oorspronkelijk geplaatst door Rkvd View Post
                      Dat hoop ik dan maar want ik heb er in elk geval niks aan gedaan ��.
                      Bedankt voor je reactie.
                      Ik laat ze nog maar een week op 18 uur staan...hopelijk klimmen ze nog !
                      Het bleek dat mijn planten idd spint hadden. Ik ben ze nu dagelijks aan het behandelen. Moet ik hierdoor nog wachten met de lampen op 12 uur zetten zodat ze nog wat verder kunnen groeien??

                      Comment


                        #26
                        Re: Mijn planten worden maar niet groot

                        Aan jou de keuze, ik zou het wel doen.
                        Wat gebruik je tegen de spint? Alles goed behandelen en je hele hok incl. apparatuur goed schoonmaken. Behandeling en schoonmaakbeurt moet je vaak nog 2 x herhalen.
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment


                          #27
                          Re: Mijn planten worden maar niet groot

                          Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                          Aan jou de keuze, ik zou het wel doen.
                          Wat gebruik je tegen de spint? Alles goed behandelen en je hele hok incl. apparatuur goed schoonmaken. Behandeling en schoonmaakbeurt moet je vaak nog 2 x herhalen.
                          Heet water, spiritus en groene zeep gebruik ik. Iets wat een maat van me altijd gebruikt.

                          Comment

                          Bezig...
                          X