eerste groei graag wat info hoe mijn plantjes er uit zien of goed of slecht is

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Promathia
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Sep 2016
    • 16

    #1

    Overige: eerste groei graag wat info hoe mijn plantjes er uit zien of goed of slecht is

    Korting op 420shop
    beste kunne julie mij zegge of mijn plantjes er goed uit zien of dat er iets mis mee is
    is mijn eerste kweek ik geef ze plagron grow en bio wortel en plagron vita race en mijn ph 6.3 tds 746
    graag een antwoord of ze er gezond uit zien of dat het beter kan mvg

    14233752_10207664760592629_1280709512_o.jpg14273328_10207664760432625_1018430476_o.jpg
  • Old Dagga
    Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2016
    • 670

    #2
    Re: eerste groei graag wat info hoe mijn plantjes er uit zien of goed of slecht is

    Wat denk je zelf?

    Groet O.D.

    Comment

    • Fat Bud
      Advanced Stoner
      Member
      • Aug 2016
      • 58

      #3
      Re: eerste groei graag wat info hoe mijn plantjes er uit zien of goed of slecht is

      Ik weet er niet zo heel veel van hoor maar een beetje meer info is denk ik voor de pro`s onder ons wel welkom,wat kweek je ,welke week ,medium hoeveelheden etc

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #4
        Re: eerste groei graag wat info hoe mijn plantjes er uit zien of goed of slecht is

        Nee, die staan er proper bij.

        Comment

        • Promathia
          Junior Stoner
          Nieuw Lid
          • Sep 2016
          • 16

          #5
          Re: eerste groei graag wat info hoe mijn plantjes er uit zien of goed of slecht is

          De eerste 3 zijn ams deze zijn denk ik 5 weke ofzo in veg de andere week of 2 dat zijn white widows en een white skunk heb 2 x 400 watt lumatek dual spectrum bulb

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Enige wat me afvraag het word kouder hoe kan men tent warm houde geen lucht van buite aanzuigen en kacheltje voor badkamer er in ?

          Comment

          • Lijger
            Advanced Stoner
            Member
            • Jul 2015
            • 72

            #6
            Re: eerste groei graag wat info hoe mijn plantjes er uit zien of goed of slecht is

            Praat eerst eens fatsoenlijk Nederlands aub.

            Comment

            • Flip Hasjkip
              Wicked Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Sep 2008
              • 3595

              #7
              Re: eerste groei graag wat info hoe mijn plantjes er uit zien of goed of slecht is

              Waar staat je tent ? Ik heb vroeger een tent in de garage gehad en in de winter was dat niet te doen met een kachel, kapitalen aan stroom kwijt en de temperatuur bleef evengoed te laag.

              Las hier laatst ergens in een topic van iemand die zijn aangezogen lucht verwarmde met een warmtelamp van een paar watt i.c.m. een thermostaat en een zelf in elkaar geknutselde lichtdichte box. Weet zo 1 2 3 niet meer welk topic.
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment

              • Promathia
                Junior Stoner
                Nieuw Lid
                • Sep 2016
                • 16

                #8
                Re: eerste groei graag wat info hoe mijn plantjes er uit zien of goed of slecht is

                De tent staat in mijn slaapkamer momenteel zuig ik frisse lucht van buite en warme lucht ook na buite. Maar weet iemant hoe ik dit moet gaan oplosse in de winter dan zal raam toe moete vrees ik graag iemant met ervaring met kweek in de winter

                Comment

                • KAYA74
                  Son of the Bong
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2016
                  • 435

                  #9
                  Re: eerste groei graag wat info hoe mijn plantjes er uit zien of goed of slecht is

                  Die foto's stroken volgens mij niet met de vragen.....wordt er "gepranked" hier?

                  Zien er behoorlijk uit hoor!!!!!

                  GRTZ KAYA

                  Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
                  HOME WEED HOME

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Re: eerste groei graag wat info hoe mijn plantjes er uit zien of goed of slecht is

                    's Winters zuig je gewoon lucht van binnen heh ..

                    Als je dan 's nachts de lampen aan hebt krijgen ze nog extra CO2 ook als jij daar ligt te pitten.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    Bezig...