First timer...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • struikelmat
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Oct 2016
    • 1

    #1

    Kweektip: First timer...

    Korting op 420shop
    Oké boys ik ben wat aan het rondkijken om een hobbykwekertje te worden maar heb er totaal ZERO verstand van over hoeveel plaats zo'n plantje nu eigenlijk nodig heeft.

    Ik heb verschillende fora afgezocht en vond niets anders dan info dat elkaar telkens tegensprak dus bij deze...

    Ik heb niet erg veel ruimte op mijn zoldertje omdat het vrij laag was, dus is dit al wel mogelijk? zo'n 150cm hoogte is het...

    Moest dit al wel mogelijk zijn, is volgend tentje misschien dan een mogelijkheid? -> https://onlinetopgarden.com/nl/kweek...10x105-cm.html

    Mvg!
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #2
    Re: First timer...

    Alles is mogelijk. Alleen maak je zelf best iets wat net past denk ik.

    Comment

    • D83
      Elite Stoner
      MemberLucky Member
      • Oct 2016
      • 126

      #3
      Re: First timer...

      Is wel heel erg laag. Maar waar een wil is, is een weg. Denk wel dat je je plantje op een bepaalde hoogte moet gaan toppen, en vervolgens misschien scroggen om je opbrengst te maximaliseren.

      En hou er ook rekening mee dat je door de lamp ook wat hoogte gaat verliezen.

      Comment

      • joremkrank
        Cronic Grower
        Lucky Member
        • Oct 2015
        • 3260

        #4
        Re: First timer...

        als je zolder geen ramen heeft is een tentje niet nodig,heeft het wel een raam dan kan je dat blinderen.nu moet je nog de warmelucht zien weg te krijgen,een pijpje op het dak zou mooi zijn.maak eens wat foto,s van je zolder om het wat duidelijker te krijgen,maar met 150 hoogte is kweken met 400 watt hps goed mogelijk
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment

        • ScoobyPorsche
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2016
          • 155

          #5
          Re: First timer...

          Micro-kweek al overwogen ?
          Of een kleine soort kweken.

          Comment

          • Ronthebudman
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • May 2015
            • 916

            #6
            First timer...

            Ik kweek ook op een lage zolder en doe dat in een kast. Mijn kweekruimte is 90 cm hoog! Zojuist 200 gram geoogst met een 200 watt ledlamp.
            Hier is de link naar het verslag.
            TV kast kweek deel 2

            Comment

            Bezig...