hey iedereen ik heb even een vraagje over men easy bud dat ik het planten ben zit al op een maand ver maar zit ik op schema of niet?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
easy bud
Collapse
X
-
Re: easy bud
Ben nog niet zo ver dat ik je kan zeggen wat normaal is of niet....
Heb zelf ook net Easy Bud geoogst.

22 augustus stak deze dr kopje boven t zand....foto is van 23 september.
Heb je een beetje vergelijk zeg maar.
Alhoewel. ...ieder plantje is anders zeg maar.
Vind die van jou er wel gezond uitzien zo...
GRTZ KAYA
Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met TapatalkHOME WEED HOME
-
heb juist de eerst foto gevonden van de dag dat een steeltje en 2 bladjes te zien zijn en dat is op 9 oktober dus neem 4 a 5 daagjes af voor de ontkieming dus volgende week ben ik pas een maand ver
ik weet niet da hij in een week veel gaat groeien heb wel wat meer zilverpapier gehangen en een 2de lampje erbij en op de 2de foto zien mijn bladjes geel al een paar dagen wat kan ik daar aandoen?foto nu.jpggele blaadfjes.jpg
Comment
-
Kleine aanvulling op de foto van een maand oud; ze is misschien wel wat hoger, maar ik heb haar bewust wat proberen te strekken omdat ze nogal gedrongen was....probeerde er zo meer licht in te krijgen.
Dusssss.....groter wil niet vanzelfsprekend zeggen beter !
GRTZ KAYA
Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met TapatalkHOME WEED HOME
Comment
-
Lamp(en) mogen een aardig stukkie zakken.
gallery_20279_6938_2220.jpg
Als je zonder brandwonden je hand ertussen kan houden zit je goed.
Comment
-
Je spaarlampen hangen nu verticaal. dit heeft tot gevolg dat alle licht naar opzij gaat en er nauwelijks licht richting je blad gaat. Je plantjes zoeken bruikbaar licht en investeren enkel, als noodsenario, in lengtegroei en niet in bladaanmaak. Dit is ook logisch waarom zou ze blad gaan aanmaken als dat blad zo weinig licht krijgt dat er een negatieve netto fotosynthese ontstaat.
Hang die spaarlampen horizontaal en maak van een door midden geknipt half lieter blik daar een reflector boven dan ontvangen ze 90 % meer licht als nu en dan maakt ze ook blad aan.
Comment

Comment